Ktm exc 125cc täystehokseksi?

Kirjoittaja: Henri RissanenJoo ajattelin sitä kysyä kun tossa endurossahan on ahistemet kun ne otetaan pois niin saako sen 125cc crossin tasolle tehoissa kuinka paljon tehoa silloin tulee ja missä ahistemet on?
Kun montulla tulis ajettua paljon ja metsässä niin tehot sais olla samat kuin crossissa
Kiitos
Onko hyvä pyörä kokemuksia kellään?

Kirjoittaja: niinpä! mitäs nämä kisaviritykset ja välitykset meinaavat ? eikä taida olla läheläkään 45 heppa kotarin piikissä >:D :D

Kirjoittaja: joni hirsim?iMul on t?stehonen kotari ja siin?on aika tarkkaan 40 heppaa..
Viel vois vaihtaa kisa v?itykset..

Kirjoittaja: TIMO HAVERINENKertokaapa nyt Mitä tarkottaa nää "kisavälitykset" ja "kisaviritykset"...???

Kirjoittaja: MARKO JUMPPANENNiinpä, mitä ne oikeen tarkoittaa!!!!!!!!!!!!

Pittääpä näi pitkän ajan jälkeenkin vasiten sanoa että piikki kotareissa on valmistajan ilmoittama teho tt:nä (täysitehoisena) 34 hv takarenkaalta.

Kirjoittaja: Filip PlavsicItte ajelen metässä ja montulla.. Siellä ite ainakin käytän lyhyitä välejä, että pääsee jostain kuopasta helposti pois.. ;)

Kirjoittaja: Filip PlavsicJaah.. :/ Noh, täystehonen on silti 45hepanen.. ;) (niinkuin mika kalliolla?) Mut sit en tiiä miten sellaisen tehon voi sit saada.. Paljon sit noi tollaset meidän "täystehoset" piikit sit sisältäis heppoja?

Katoin tossa äsken kotarini ohjekirjaa, jossa kerrottiin KTM 125cc exc:n huippunopus, joka oli 200km/h... Sellaseen nopeuteen ei kyllä kaverin kaveri ole vielä päässyt.. (paitsi mittariin)

Kirjoittaja: TOPI TAAVITSAINENPuhdas arvaus, että 27,2 hevosvoimaa takarenkaalta. Ei taida olla tarpeeksi teille katurässijöille?

Kirjoittaja: Kees van NiftrikKaksitahtisissa noudatetaan tehon suhteen hyväksi noudatettuja käytäntöjä eli ei fiilata käyttötunteja alas kovin radikaalisti, kun ei ole mikään pakko (toista se on nelareissa, kun osia täytyy keventää täystuhonkin kustannuksella). Tosi virittäjät varmaan ottavat piikistä helposti 50 heppaa tai enemmänkin, mutta männän-, laakerien- ja kiertokankien vaihtovälit alkavat olla aika lyhyitä. Ei ole järkeä virittää piikkejä siten, että ne kestävät 20 minuuttia, kun kaksipuolikkaissa on sen verran paukkua vakiovireillä kuin piikeissä aivan äärimmilleen vietynä.

Kirjoittaja: TUOMAS MÄKINENNo eikös siellä rekisteriotteessa lue jotain 6kw. Jos siinä tosiaan on kaikki kuristimet nyt paikoillaan, niin kai siihen tulis jotai 30 heppaa lisää.

Kirjoittaja: Filip PlavsicMulla on ktm 125 exc ja siin on 39heppaa.. eikä oo viel täystehonen.. Kaverin kaverilla on myös ktm, jossa on 45heppaa.. ;)

Kirjoittaja: TOPI TAAVITSAINENMinullakin on ktm 125 exc, sekin on täysitehoinen mutta siinä on vain 30 hevosvoimaa. Mutta minä olenkin realisti näiden tehojen kanssa...

Kirjoittaja: Filip PlavsicTopin ktm vuoden 90 -malli? On se jännä, kun kaikki sanoo, että täystehonen ktm on 45 heppanen... Taitaa jopa ohjekirja jotain sinnepäin viitata.. :)

Kirjoittaja: Anssi LehtinenEhkä Mika Kalliolta ja Casey Stonerilta saattaa löytyä 45-heppaiset piikkiset Kotarit, mutta ei keneltäkään muulta tällä planeetalla.

Kirjoittaja: TOPI TAAVITSAINENNiin, että saa sitä ajatella joskus ihan järjen kanssa. Mietippäs vaikka paljon on 45-hevoisvoimasen piikin litrateho? (Taitaa olla n. 360hv/litra) Että ihan kaikkea mitä kaveri sanoo ei tarvitse ottaa tosissaan.

Kirjoittaja: Henri RissanenJoo paljonkohan tuohon enduroon tulee tehoo kun se laitetaan täystehoseksi?

Kirjoittaja: JONI WESTMANniin paljon että sillä kerkee rossissa aivan tarpeeksi!jos osaat viiä..

Kirjoittaja: Henri RissanenEli paljon jos voisit kertoo??

Kirjoittaja: JONI WESTMANvaihda putki, ilmanputsarin päältä muovisuoja pois ja säädät kaasarin uudestaan ni se on hänessä ja sit sä kerkeet taas..mutta muista jos omistat A1-kortin et saa sillä enään ajaa tiellä!