KTM 250Exc 2t 2006 tehot

Mitkähän suutin / neula arvot on ko kamppeeseen sopivat, nyt paikallaan vakiot ja kuristukset poistettu, mutta silti tuntuu tukkoiselta.
Puristukset on kunnossa ja putki ei ole lutussa.
Kokeilemalla varmaan selviäisi, mutta jos joku jo tietää suoraan millä pelaa ja tulisi vetoja, vai onko alettava vaihtamaan sxs:n tms putkee ja vaimenninta.

Foorumit

tarkista pakoaukosäätimen toiminta,,,:)

Onko siellä kaikkein miedoin jousi paikallaan ja sen toisen jousen säädöt kunnossa?

Eikä kaasarin luistin nousua ole rajoitettu eikä läppäventtiilissä ole kuristusta?

Luisti nousee koko matkan. Miten nuo pakosäätimen jousien värit menee?

Säädin kokonaan auki: punainen 7300 rpm , keltainen 7800 rpm ja vihreä 8300 rpm

Tosta manuaali http://madeinenduro.com/manual/OM_KTM_2008_125_200_250_300.pdf