Keihin kaasarin ruuvaus

Kirjoittaja: Juha PoutiainenMopo on ktm exc 200 2001 ja kaasari lienee keihin. Luisti on litteä ja neula näyttäisi olevan kiinni päälle olevalla osasella jossa on 6mm kierteellä ?!? Kysymys kuuluu, kuinka tuo neula siitä oikeasti irtoaa kun ei eilen uskaltanut suurta väkivaltaa sen kanssa käyttää (ts. kierre ei lähtenyt aukeamaan, jos siellä sellainen edes oli :) ?

Jatkokysymys: mopossa oli aiemmin spessin putki ja nyt eilisestä lähtien fmf gnarly. Ainakin alakierroksille tarvittaisiin lisää ruokaa. Nykyinen tyhjäkäyntisuutin on 35, se lienee tyhjäkäynniltä kahvaa käännettäessä asiaan eniten vaikuttava tekijä. Paljonkohan tuota tyhjäkäyntisuutinta suurinpiirtein kannattaisi suurentaa ? esim. 5 vai 15 pykälää heti kättelyssä ? sanotaan vielä, että tuolla spessin putkellahan kone toimi oikein mallikkaasti aiemmin.