kawasaki kx 125 -97

Kirjoittaja: Arvo KämäräinenMikä mahtaa tuossa minun kawassani olla, kun vesi menee öljyihin? ja mistä kautta se vois mennä sinne. Olen vaihtanut kannentiivisteen ja vesipumpun siipien puoleisen stefan. Aina kun vaihtaa öljyt ja ajaa hetken niin ne menee harmaiksi.

Kirjoittaja: Eetu JohanssonMorjes vaan
Mulla on sama vehje mutta -98 ja ne öljyt menee heti melkein harmaiks kun ajelee vähän aikaa.Ookko varma että vedet menee öljyihin?

Kirjoittaja: Ville SepponenJos vettä menee vaihteisto öljyjen sekaan niin se vaahtouhuu aivan älyttömästi.
Nyt vois melkeimpä sanoa, että harmautuminen johtuu alumiinisista kytkimen välilevyistä tai muusta vastaavasta.
Ei muutakun kovaa ajoa... ja muista vaihella silloin tällöin öljyjä...

Kirjoittaja: Esa MaggaVoi myös mennä kytkimelle menevän vivun stefan kautta?

Kirjoittaja: Arvo KämäräinenTänäänkin vaihdoin uudet öljyt ja ajoin ehkä kilometrin verran ja ne olivat harmaat.
Eikä syyläristä huomaa että vesi häviäis.

Kirjoittaja: TOM NORDMANAivan pienikin pisara vettä saattaa harmaannuttaa öljyt todella nopeasti. Öljyjen vaihtokaan ei aina poista kaikkea kosteutta. Kokeile laittaa koneeseen vaikka jotain halpaa öljyä, aja hieman ja vaihda nämä pois siten, että jätät poistoruuvin ja täyttöaukon auki pariksi päiväksi. Laita tämä jälkeen uudet öljyt sisään. Tämä ei tieteenkään auta kuin siinä tapauksessa, että koneeseen on joutunut kosteutta satunnaisesta syystä.

Kirjoittaja: Tommi IkonenMeneehän ne ilman vesiä harmaaks. Kytkimestä se harmaa tulee ja jos ei kerran vettä häviä ei muuta ku HANAAAAA!