kawasaki 250kx 07 suuttimet

moro

Onko kenelläkään tietoa mitkä suuttimet ja neula tarvitaan ko laitteeseen, jos powerjetin ottaa irti?
Tuntui menevän melkein puolelle kaasulle asti rikkaalleen jetti irroitettuna.
Kyllähän ne hakemallakin löytyy, mutta jos joku jo tietäisi valmiiksi mitkä tarvitsee ostaa. Vakiot on paikallaan ja ne on 50,160 ja NFTG-neula 2 pykälässä.

Foorumit

Se toimii siinä mielessä nurinpäin että kun irroitat liittimen jetti on koko ajan päällä.Eli jetti on päällä koko kierroslukualueen kun ei saa liittimeltä käskyä mennä kiinni alakierroksilla. Tällä varmistettu että kone ei korkkaa jos piuha menee poikki. Jetin suutin on se 3. suutin koko #50 joka EI ole pääsuutin eikä tyhjäkäyntisuutin.Eli jetti on päällä koko kierroslukualueen kun ei saa liittimeltä käskyä mennä kiinni alakierroksilla.

Lähtisin ennemmin rauhoittamaan konetta muullakonstin. Pakoputkella,sytkäboxilla,kaasarin neulalla,kannella yhdessä tai erikseen...