kawa kx 125cc menohalut?

Kirjoittaja: Antti Himanenvieko tuollainen kawan kx 125cc tällästä 96 kilosta äijää mihkää? onhan noissa vissiin yli 40 heppaa? pääasiassa suht kovalla alustalla ajelisin. Olen myöskni aloittelija joten voisiko tuollainen olla hyvä aloittaa? olen katsellut vm 2000 pyöriä.

Kirjoittaja: JUHA KOIVUkyllä vie,jos vain on edes jotenkin kondiksessa.piikki on ihan hyvä pyörä alottelijalle,mut kohta tähän perään tulee viestiä missä kehotetaan ostaa pikkunelari,kaxpuolikas kaxtahti,kaksatanen kotari nelipuolikas exc. etc...... :)

Kirjoittaja: Anssi LehtinenEi mee mihkään. Tänäänkin jäi Hyvinkään maalipöytä ylittämättä, vaikka mulla sentään painoa vaan 90 kg ja pyöränä 250F. Kaasukahva oli tietysti tapissa, ainakin omasta mielestä :)

No, onneks kuutiosenttimetrejä saa kaupasta.

Kirjoittaja: Antti Himanenkiitoksia vastauksista. katselen nyt sitten varmaan myös noita piikkisiä, ellen saa sopuhintaan 250 2t vehjettä.

lisää mielipiteitä saa kirjoitella vielä tähän ketjuun.

Kirjoittaja: JUHA VUORIAloituspyöräksi piikki riittää varmasti, taidot saa aika paljon sitten kehittyäkin ennen kuin jää liian "tehottomaksi".

Kirjoittaja: JUHA KOIVUkyllä 125 on sitkeä pyörä.alavääntö on tietty aika olematon 2000luvun alun rosseissa,enduroversiossa ehkä on hiukan enemmän alavääntöä,mutta ei paljon.ja tämän ehkä huomaa parhaiten juuri perinteisessä hitaassa suomiendurotyyppisessä maastossa.

aloittelijan ei aina tarvitse ostaa sitä 450 kuutioista tai 250 :) kyllä se piikkikin tukistaa ihan mukavasti :) kyllä ne äijästä tehot enemmin loppuu kuin siitä pyörästä!

ps.ja toi lehtinen tarkoitti että sen nelari ei mee mihkään. :)

Kirjoittaja: Antti Himanenjoo kyllä taidan nyt ruveta ihan aktiivisesti kattoo vaan noita 125cc... ovat ehkä hiukan edukkaampiakin kun 250cc 2 tahdit. kiitoksia vinkeistä.

Kirjoittaja: JARI VESAFaktahan on se että piikillä oppii ajamaan, mutta kun sen piikin päällä on melkeen 100kg suomalaista miestä niin kyllä siitä on ajo nautinto kaukana. Itse olen n.70kilonen ja alotin tauon jälkeen 2502t eikä ollut mitenkään mahdoton peli (antaa radalla paljon virheitä anteeksi piikki taas ei anna). Nyt on alla piikki harjoitus mielessä, jos vaikka oppis oleen tekemättä niitä virheitä, mutta seuraava pyörä mitä ilmeisimmin 450 4t. Ite suosittelisin 2502t tai 3002t joka on rauhallisempi kuin toi 250, mutta ala ja keski alueelta huomattavasti vääntävämpi ja ennen kaikkea huoltokustannukset on tän lajin ehdottomasti halvimmat!

Anssille.kannattais laittaa vaikka 2 silmään ei se ykkösellä kovin pitkälle hyppääkkään.ja Kyllä tommonen kawan piikki menee ihan tarpeeks.