jäärataa rm-z 450 -09.kuinkas säätelis seoksia.meneekö laihalle ILMAN esim.powercommanderia??

ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA?!?

Foorumit

Vika foorumi tämä. Kokeile www.iceroadracing.com/fi ja sieltä käyttämällä hakua, löydät tod.näk. vastauksen kysymykseesi.
Suoraan sanottuna en suzukin ruiskua tunne. Mulla on vaan sellanen hytinä, et se on kokusan, ja sitä pystyy tarvittaessa ronkkimaan ilman powercommanderia (tarkista, älä usko minua, joskus sitä selvittelin, mut piä on niin ...tanan hatara)? Komentajan vaihtoehtona Bazzaz, joita mielestäni jäällä pyörinyt. Löytyypi motoring.fi

Liippaa saman tyyppistä pyörää (RMz 250 2010), sekä talviajoa. Mitäs olette tehneet huohotinputkelle, joka itsellä ainakin vakiopaikassa tuntuu kasvattavan jääkellon ympärilleen, joka jälkeen moottorissa oleva ylipaine alkaa puskea vetoakselin stefasta öljyä pihalle. Häiriintyykö tälläinen ruiskukone, jos tuon huohottimen liittää ilmanputsarikoteloon?

Tuo se huohotin moottorin etuosaan, vasempaan runkopalkkiin niin loppuu murheet. Ei putsarikoteloon! Sama koskee 450 mallia oli ruisku tai ei.

Ei tarvi tehdä mitään.Ite oon ajellu 3 vuotta enkä oo säätöihin puuttunut.Ennemminkin menee miun mielestä rikkaalle kuin laihenee kun ilma kylmenee.Koneen lämmöt vesiletkusta mitattuna joku 50-60.Helposti jos ei peitä syylereita niin voi olla 35-45 silloin liian alhaiset.Lämpömittari on aika tärkee jääradalla,että osaa laittaa pahvia oikein syylerien eteen.