Husqvarna TE250 ongelma !!! APUVA !!!

Moro!

Aattelin ruveta kyselemään aika mystistä juttua omasta pyörästäni ??
Eli mulla on: Husqvarna TE250 vm.2008 valkokilpienska siis ruisku peli.
Pyörällä on ajettu 104 tuntia.
Tuli vähän aikaa sitten kesken ajelujen semmonen vika et rupes ekaksi pätkimään ja sitten polttamaan putkessa ja sit vain sammu. Käyntiin ei oikein heti lähtenyt, vaan vähän ajan päästä.. Sit pääsi n. 1km ja taas sammu ja ei tahtonut oikein käyntiin lähteä jne... Tänään vaihdoin sitten tulpan ja katsoin et kaikki johdot jne.. ovat paikoillaan ja kunnossa. No ei auttanut tulpan vaihto.. pääsin vähän ajamaan ja taas rupes pätkimään ja yhtäkkiä sammui jne..

Mulle on tää Husse ruisku peli aika uusi tuttavus, aina ennen ollut kaasarivehkeitä jne..

Itsestäni tuntuu nyt siltä, että kun kone lämpiää tarpeeksi, niin silloin polttoaineen syöttö katkeaa jne..

Oisko sulla mitään vinkkiä, että mistä päin lähtisin etsimään vikaa jne.. ??
Ei kehtais koko pyörää purkaa ihan suotta, ku ei tiedä edes mistä vikaa lähtis tutkimaan jne...

Iso kiitos vastauksista, jos ois jollain jotain mielessä mistä vika voisi johtua..

Foorumit

Moro.
Mulla oli vastaavia oireita 06 nelipuolikkaassa Kottaraisessa ja vika löytyi loppujen lopuksi sieltä magneeton puolella olevasta pienestä mötikästä. Kuollaksenikaan en muista osan nimeä mutta se on tosiaan ainakin kotarissa se mötikkä mistä lähtee piuhat puolaan.

mittaappas myös akun jännite arvot. Yhel kaverill oli sillee ,että kävi tyhjäkäyntiä ja sitte ku lähti ajamaan ja kierrokset nousi + lataus virtakin, niin heitti akun oikariin ja meno seis ...

Tarkasta akulta lähtevä + johdin (eriste ja apiko liittimet),virtalukon liitin ja sitte se peten kertoma akku ja viel lämpötila anturi

Tarkasta +johdon suojakuori ja reitti akulle. Itsellä uudempi TE310 -11 ja ongelmia moottorin/ruiskun käynnin pätkäsyissä - vikana oli suojakuoren rikkoutuminen ja maadotus suoraan runkoon.
Johdon reitti kannattaa vetää suoraan akulle eikä tehtaan tavalla terävän runkopalan takaata, joka takuuvarmasti rikkoo suojakuoren.

Jokusesta mennyt sylinterissä oleva lämpötila anturi mutta vaikuttanut käynnistyvyyteen oire kun laitaa virran päälle niin rupee flekti pyörimään ja ei lähde startilla käymään.