husqvarna tc 450

olisko jollai antaa hiukan tietoja ko pyörästä? esim. mistä osia saa ja onko kovin kalliita? olen kattellu tuollaista ihan harraste käyttöön, entinen 250 2t TM saa siirtyä :)kai tuollainen iso nelari varmaan vie tälläistä rapia 100kg kaveria :P mitenkäs noiden huolto joutuuko koko ajan huoltamaan niinku joka palstal sanotaan? toisena vaihtoehtona olis kotarin 525ex mut on vissiin aika möhkö? hyvät neuvot olis tarpeen ja jos suosituksia on niin kuuntelen mielellään :-)max 3000e pyörää olen ostamassa.

Foorumit

terve Matti

Mp-Racing jälleenmyyjiä löytyy aika kattavasti ympäri suomea ja normi kulutusosat varmaan löytyvät tarvikkeinakin.
Varaosien hinnat ovat olleet vähän korkeampia, mutta nyttemmin tasoittuneet.
Menee ohi kysymyksesi, mutta pakko sanoa...3 tonnin hintaluokissa miettisin 2t ostoa.

miksi 2T? saa noita nelareita 3ke jo ihan asiallisia

Vaatii rohkeutta poiketa \"valtavirrasta\", itselläni on kolmen huskun kokemus(125cr,450tc ja 450tc) enkä ole katunut päivääkään. Kokemuksesta voin sanoa että huskussa on varmasti halvimmat orkkisosat mitä kurapyöräosastolla on tarjolla. Ei kannata muilta edes kysellä vaan suoraan soitto MP-racinkiin ja homma pelaa.
Runko on mitotettu pitkälle kuskille ja on muutenki laatuosista tehty.
Minkä ikäisestä pyörästä on kyse? minulla on erittäin hyviä kokemuksia 2007-2009 malleista.
Ei muuta kuin huskulla syöttämään muille hiekkaa. :)

pyörä on 2006 mallinen ja kone on tehty 50 tunnin kohdalla ja nyt on mittarissa n.70 tuntia.Mulla on vanha pyöräkin hiukan valtavirrasta poikkeeva TM ja siks ajattelin pysyä hiukan näissä eksoottisemmis laitteis :)