Honda CRF250R vm.2012 koeajossa Kokemäellä

Foorumit

Miksette koeaja std pyöriä?

Pitäshän Mannisen nyt ymmärtää kuinka pyörän luonnetta saa muutettua ajoasennolla, alustan ja moottorin säädöillä. Ja jokainen kuski tekee pyörästään omanlaisensa? Samalla tälläisen vakio-osista muokatun pyörän koeajosta putoaa pohja, koska matti meikäläisen liikkeestä taluttama onkin ihan eripeli, paitsi jos jutussa kerrotaan että kysymyksessä on jonkin vetomiehen testiin antama työkalu.

Eli onkohan tähän kuvan pyörää muuta tehty kuin vaihdettu tämä tarrasarja? epäilen.. mutta hyviä lukuhetkiä odotellessa!

Kyllä testiä varten varmasti sarvet, kahvat, iskareiden säädöt ym. säädetään testikuljettajan mieltymysten mukaisesti oli kyseessä pakasta repästy tai tarroilla varustettu versio. Joka tapauksessa uudessakin pyörässä sarvet ym. on siinä asennossa kuin ne liikkeen takahuoneessa harjoittelija on kasannut ja iskareiden klikkerit, rengaspaineet voi olla miten sattuun. Luultavasti testissä mainitaan jos ruiskuun olisi säätöjä tehty. Joka tapauksessa noi testit on lähinnä viihdettä ostajan kannalta, oikean käsityksen pyörästä saa vain itse kokeilemalla.

Tuli näköjään kommentti tuplana.

Ei tarrat juurikaan ajettavuuteen vaikuta, näyttäisi olevan ainakin vakio jarrut, vanteet ja putki eli luultavasti vakiopyörä muutenkin.