honda crf 450 -09 kokemuksia

se on moro kaikille! kokemuksia kaipaisin lähinnä tekniseen puoleen. onko ollut vikoja ja mitä ja missä tuntimäärissä vikaa ilmennyt ym ym pistäkää hyviäkin puolia tietty...jotain kuullu kytkin ongelmista ja vaihdelaatikko ongelmista. pitääkö paikkaansa sitä en tiedä.se riippuu aina niin monista tekijöistä...kiitos jo etukäteen:)

Foorumit

Minulla ainakin oli aluksi kytkimen kans ongelmia. Meni kaksi tai kolme alimmaista massalevyä palasiksi muutamassa tunnissa. Mutta siihen ongelmaan sain ratkaisun maahantuojalta, piti laittaa kaks alimmaista levyä 1000 cbr:stä ja nyt on hyvin kestäny. Tätä ongelmaa ei kaikilla ole se kuulemma riippuu miten kytkintä \"käyttää\". Muuten pyörä on toiminu hyvin ainakin vielä tunteja noin 30.

Moro! tuo kytkin on eniten puhuttanut eli ongelmia esiintyy, siihen on tulossa ratkaisu jossa palataan kuuteen jouseeen neljän siasta.
paketti tulee markkinoille Tammikuun lopulla.

Tarvikkeena noita 6:n jousen kytkimiä löytyy ainakin Wisecolta ja Hinsonilta tuohon 09:iinkin.

Kytkin muuttui 4 jousiseksi hyrrävoimien vähentämiseksi.Siinä on 35kg vähemmän puristusvoimaa kuin vanhemmassa kytkimen herkentämiseksi.Oma jos olisi laittaisin nuo vanhemmat kytkinlevyt joissa ei murheita ole ollut.Varaosa nro 22201-MEB-670.Sitten jäykemmät kytkinjouset tai vakiojousiin rikkoja lisäämään jännitystä.Kuparirikoista käy siihen mitat suoraan.

Minulla ei ongelma ollutkaan kytkimen luistaminen, vaikka niin luulin vaan kytkimen käyttö tyyli. Eli räpsäyttälen kytkintä ja alkuperäiset massalevyt ei sitä kestä. Mutta onhan jenkkipojilla ainakin kytkimet luistanu.

Mitään syytä en näkisi olla -09 CRF:ää ostamatta.Kaasaripelistä ruiskuun siirtyminen on varmaan suurin ero joka vaatii erilaista ajotyyliä.Joillekin se käy heti ja yleensä vanhemmilla pitkänlinjan harrastajilla meneee enemmän aikaa päästä sinuiksi sen kanssa.Tuommonen kytkimen materiaaliongelma/alimitoitus on tosi mitätön murhe kokonaisuutta ajatellen.

Samaa mieltä Oittisen kanssa,ei tuon kytkimen takia kannata jättää hondaa ostamatta. Mut noista erilaisista patenteista kyllä olen eri linjalla, jos korjaavat kunnolliset osat on tarjolla miksi ei käyttäisi niitä. Laitetaahan erilaisi luistokytkimiäkin vaikka maksaa aika lailla,tuskin tuo hondaan tarkoitettu paketti taloutta kaataa onhan sen jälkeen huoletonta ajoa tiedossa ainakin (kytkimen puolesta)

Samaa mieltä Oittisen kanssa,ei tuon kytkimen takia kannata jättää hondaa ostamatta. Mut noista erilaisista patenteista kyllä olen eri linjalla, jos korjaavat kunnolliset osat on tarjolla miksi ei käyttäisi niitä. Laitetaahan erilaisi luistokytkimiäkin vaikka maksaa aika lailla,tuskin tuo hondaan tarkoitettu paketti taloutta kaataa onhan sen jälkeen huoletonta ajoa tiedossa ainakin (kytkimen puolesta)

kiitos kaikille vastanneile.kyl honda on honda sillai oon aina aatellu...meinaa on täs 15v aikana ollu luokkaa 40 mopoa. japsi merkit kaikki koitettu... vaihtelun vuoksi kait se täytyy taas siirtyä hondan \"teamiin\" ja hyökätä sillä mxb viivalle...
t:hatsa #999