Honda CRF 250R kaasutin ongelma ??? APUVA !!!

No niin pyöräni on: Honda CRF 250R vm. 2006, ihan hyvin toimi kovilla pakkasilla, mut nyt ku kelit ovat lauhtuneet.. Niin rupesi säätämään kaasutinta, joten jätin saman suutimen eli: 175, neulan rikan asennon 3 alimpaan, ennen oli toiseks alimmassa ja seosta 2 kierrosta auki...
Nyt sit pyörä lähtee ihan hyvin käyntiin, mut ku on kylmä/lämmin kone ja napakasti ku kääntää kaasukahvaa niin ns. tukehtuu... :( Olen kokeillut nostaa neulaa pykälällä ja laskea, mut ei mitään apua :( Ja seosruuviakin väännellyt pikkuliikein ilman tulosta...

Missähän lie vika?? neulanmalli on muuten: NCV Q..

Mikähän merkitys nuilla neulan malleilla on??

Yritin laittaa vakioasetuksiin, mitä tehdas ilmoittaa vm.07:aan eli kelille -7 ja +5 asteen ilmalle: 175 suutin 3 pykälään neula ja neulan malli pitäs olla: NHVT ?? Mut mulla on tuo NCV Q.. Liekköhän tuossa se vika? Jos joku viisaampi voi kertoa ?? Kiitän etukäteen =)

Onko 2006:ssa ja 2007:ssa sama kaasutin?

Ja sit jos jollakin on samanikäinen Honda, niin vois mainita et mitkä säädöt on näille lopputalven keleille ja tulevalle kesälle hyvät.

Ps. Eikös mitä mitä matelemmalla on neulan rikan asento niin sitä rikkaammalla on kaasutin? Eikö?

Voiko muuten tulpan kunto vaikuttaa et kaasu ei herää kunnolla?

Foorumit

Vaikuttaa että vika on kiihdytyspumpussa jos pyörä booaaa kaasua nopeasti käännettäessä.Kiihdytyspumpun mekanismi pitäisi sitoa o-renkaalla toisiinsa mustan kopan alta kaasarin oikealta puolelta.Huomaat miten mekanismi jää jälkeen liian löysän jousen takia kun paikallaan käännät kaasua nopeasti.

Nyt en oikein ymmärrä et miten sitoa o-renkailla kiihdytyspumpun mekanismi...?
Jos uusin ton jousen, niin toimiiko kiihdytyspumppu normaalisti vai mitä minun täytyy uusia, et saa kiihdytyspumpun pelaamaan ??

Se jousi on löysä ihan tehtaalta joten uusi auttaa merkittävästi vain jos se on jäykempi. Muistaakseni mulle yksi sellainen tuli Quickshotin (viritysmallinen kiihdytyspumpun pohja) mukana.

Tuolta löytyy kuva o-rengas-kikasta:
http://www.4strokes.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=28982

Eli kaasua käännettäessä tuo vipu jossa on ruuvi poistuu mustan muovivivun tieltä, jolloin tuo mainittu jousi liikuttaa mustaa muovivipua joka sitten painaa varsinaista kiihdytyspumppua. Kaasua on kuitenkin mahdollista kääntää niin nopeasti ettei musta vipu pysy perässä. O-rengas on tuossa viritetty niin että vivut pysyisivät paremmin lähituntumassa.

Niin ja toi CRF250R on oikein booaamisen kuningas, saattaa olla että pitää opetella vähän erilaista kaasunkäyttöäkin.

Iso kiitos vastauksista =)
Minkähän kokoinen ja paksuinen tuo kyseinen o-rengas pitäisi olla?
Mulla ei nyt äly oikein riitä et ku en saa selvää oikein tosta kuvasta, et missä päin kaasutinta toi kyseinen kiihdytyspumppu on ja tarviiko kaasutinta poistaa pyörästä, et sais räplättyä kiihdytyspumpun jousta jne...
Jos siihen sais viel vastauksen ;)
Anssi: Sattuisko sulla olemaan myynnissä tuo jäykempi jousi?
Jos on niin voisin ostaa pois =)

http://www.squadpage.com/pandora/Professor%20RedBeard450%20How-To%20AP%…
Tuossa kaiken kattava ohje miten homma tehdään

No niin nyt on vaihdettu kaasariin kaikki mahdolliset vakio suuttimet eli vakiosäädöt:
TK: 42
Neula NHFS 3 lovessa
Pää 168
Leak Jet 55
Ja sitten asentelin vielä Boysenin kiihdytyspumppu kotelon ja tein ton AP Modin, eli laitoin ton o-renkaan. Ja sitten puhdistelin oikein hyvin kaasuttimen. Seos ruuvi on 1 1/2 auki.

Hemmetti vielä booaa... Mikä ihme saattaa olla syynä booaamiseen?
Itelläni ei enään järki riitä =(

Jos jollain infoa, niin otan sitä mielellään vastaan =)

Ps. Voiko booaaminen johtua tulpasta ??