honda crf 250cc

Kirjoittaja: JUHA RINTALAJos nelarissa menee vettä öljyjen sekaan niin voiko se vaikuttaa pyörän käyntiin, kun polkee pyörää käyntiin niin pysyy vain joku pari sekuntia käynissä ja heti sammuu. Ja valkoista öljyä on vaihteison puolella ja kampikammiossa.
Huomenna olisi tarkoitus vaihtaa vesipumpun stefa.

Kirjoittaja: JUHA RINTALAJa vielä lisäksi tähän että tänään vaihdoin vesipumpun stefan ja öljyt, mutta ei lupaakkaan lähteä käyntiin eillen jo vähän lupas, mutta nyt ei lupaa yhtään vaikka oon koittanut sitäkin tekniikkaa että kaataa tulpan reijästä bensaa ja sitte koittaa polkea.

Kirjoittaja: Jukka OittinenKansi pois ja tiiviste vaihtoon.

Kirjoittaja: JUHA RINTALAKannentiiviste ja mäntä on vaihdettu ja nyt aukasin kannen ja pytyn uudestaan niin männän päällä oli jotakin nestettä aika paljon ne kuivasin pois. Pitää huomenna tarkistaa vielä venttiilit uudestaan ja säätää jos on tarpeen.

Kirjoittaja: JESSE BERGAsiasta propelli hattuun..

Tietääkö joku mistä helsingistä/vantaalta sais noita crf250r venojen shimmi paloja?

Ja onko kellään kokemuksia rosteri imu venoista näissä hondissa?

Kirjoittaja: Anssi LehtinenEikös ne oo 7,48mm lätysköjä? Jokaisesta kunnollisesta mopoliikkeestä, esim. Stormilta.

Kirjoittaja: MARKO KORKALAINENolisko brand mitään kehä 3 varressa mistä löytää hondaan osia?

kannattaa seurailla niitä ventiilin välyksiä taajaan ettei mene kansi koneistukseen,kokemusta on :D

Kirjoittaja: JUHA RINTALAVarmistakaas vielä tämä honda crf 250cc venttiilin välys imu on ainakin 0.12 mutta paosta en ole ihan varma.

Kirjoittaja: Jukka OittinenImu 12 +-3
Pako 28 +-3
Kannen momentti 39N

Kirjoittaja: JESSE BERGJeps.
Toinen imu vena on vähän minimissä.. Ei mee 0.1mm liuska enää väliin..
Mistähän sit noita sopivan paksusia rakotulkkeja löytää?
Kun yleensä noi on noi koot 0.05mm 0.1mm 0.15mm eli noil ei hirveesti viel juhlita..
Bilteman tuuma koon tulkissa on just noi 0,09mm 1,2mm ja 1,5mm. Mutta ei noillakaan vielä tarkkaa välystä saa että vois laskee sit sen shimmin paksuuden..
Eli oisko sit stormilta toi rakotulkki ja vetäis sit kaks liuskaa päällekkäin eli 0,05 & 0,07 ois sit 0,12mm? jne.
hmm..

Kirjoittaja: JUHA RINTALANiinpä, mutta saihan siinä olla heittoa vähän. Esimerkiksi imun puolella 0.15 ei mee ja 0.10 menee nihkeästi niin eikös silloin oo jo aika lähellä sitä 0.12?

Kirjoittaja: JESSE BERGJoo, mutta se on vaikee laskea se uuden shimmin paksuus kun ei tiedä mikä se venan välys oikeasti on..

Ja tuntuu vähän järjettömältä toi stormin hinta 10e/kpl noille shimmeille.. :|

Kirjoittaja: JUHA RINTALASekin olisi ihan hyvä ostaa sellanen shimmi paketti missä on monta eri kokoa.

Kirjoittaja: JUHA RINTALAJa vielä lisäksi tuahon. Minä ainakin teen yleensä näin että jos vaikka vanhan shimmin paksuus on 185 imupuolella niin jos sinne menee vaikka 0.15 liuska helposti väliin niin sitten ostaa 190 shimmin.

Kirjoittaja: MARKO LAINENoi shimmilevyt ovat yksittäisinä alkuperäisosina kalliita, mutta niitä voi ostaa toki halvemmallakin. HotCamsin paketti maksaa nyt alle $70 ja löytyy varmasti sopivat palat joka nurkkaan. Ja vielä seuraavallakin remontilla saa sopivat palat vaihdettua tilalle.
Tosin Hondan palat taitaa olla vieläkin tarkemmalla mitoituksella kuin noi tarvikepalat eli niillä saa tarkemman sovituksen.

Kirjoittaja: JUHA RINTALAElikkä en vieläkään ole saanut pyörää käyntiin, olen putsannut kaasarin tarkistanut venttiilin välyksen, mutta ei millään pyörä käyntiin.

Kirjoittaja: MARKO PANULAOlethan muistanut vaihtaa tulpan?

Kirjoittaja: JUHA RINTALANo nyt lähti käyntiin, mutta nyt sitten kun annoin sen ensin käydä n. 5minuuttia paikalla ja sitte kävin hiukan ajamassa niin rupesi keittämään.

Kirjoittaja: Antti Himanenkyllähän se kuumenee jos paikallaan käytät. oisit käynyt enemmin ajamassa sen 5minuuttia. ei olis keittäny. lisää nesteitä nyt vaan ja kokeile ajamalla.