Honda cr250 -07 ei kieku!

Elikkä Honda ei oikeen kierrä kunnola ylhäältä, toimii normaalisti ainoastaan se loppu 1/3 kierroksista ei toimi kunnola.
purettu motti ja mäntä oli aika väliä kuiten ehjä eikä m.rengas ollu juminu en oo varma onko vika siinä!?
pakoaukonsääjin toimi, läpissä ei näyttäny olevan halkeamia, sähköt käyty läpi pintapuolisesti, kaasari putsattu..

mitä se tekkee jos on läpissä liian iso rako?
näkkyy valo läpi ainaki toisenpuolen läpästä.

PIKAISTA APUA

Foorumit

Oliko vika ennen remonttia myös vai tuliko sen yhteydessä? Onko kaasarin ym. säädöt tarkastettu ja palautettu kutakuinkin vakioiksi?

Panosta oikeinkirjoitukseen, kiitos. Teksti on luettava pariin kertaan jotta ylipäätään tajuaa milloin se pelaa ja milloin ei.

Katsoisin että änkkärin huilu ehjä ja villat tiukassa. Mikuni pirun tarkka pääsuuttimesta eikä neula saa olla vakioo pitempi. Kaasarin huohotinletkut oltava auki eli puhtaat. Kampuranstefat ei saa vuotaa. En usko että läpistä johtuu kunhan paineessa sulkeutuu mut parempi olla raottomat,tiiviit. Väljällä männällä toimii paremmin pienemmällä pääsuuttimella. Vakio setupilla koittasin 420.

Läpille on joku ohjearvokin manuaalissa sille raolle muistaakseni. Voin tsekata illemmalla.

Siis yläpää on aukastu just siksi että löytys se mahdollinen vika. mäntä on kyllä niin väliä et en oo missään vehkeissä nähny nii väliää! B mäntä on paikallaan eli vaihan sen C männän ja tarkistan sen änkän ja ton kaasarin sääjöt, vaikka kyllä ne pitäs olla kohillaan ko on toiminu sillon kesän alussa nuilla sääjöillä.

Vähän nopsaa tullu kirjoteltua mutta kyllä kai näköjään saatta selvää..

ossaako kukaan muute sanoa paljonko jenkeistä on postimaksut suomeen jos tilailis vähän v force läppiä fmf putkea? saapii puolet halvemmala osat sieltä.

Ajoin kolme vuotta tuollaisella -06 mallisella pelillä. Mulla löytyy romulaatikosta iso kasa palaneita vakio mäntiä. Yhdellä männällä esim ajettu 5h ja se on jo ihan detonoinut piloille. Siinä on jotain suunnitteluvirhettä kaasarissa tai sähkölaitteissa kun se ei hiukan kovempaa menoa tunnu kestävän millään. Eli bensa pitää olla aina 98 ja A747 gastrollia itse käytin 4%. itsellä oli vakio putki ja pro Circuitin äänäri ja välillä pro circuitin koko putki ja v-forcen läpät. Säädöt oli kaasarissa savirata 430-440 ps.. 42.5 ts. yksi pykälä vakiota rikkaampi neula ylhäältä ja hiekkarata 450-470 ps. ja 45 ts. ja kahta pykälää ylhäältä rikkaampi neula ylhäältä. Hiekka säädöillä se esimerkiksi tuprutti aina oikeen kunnolla kylmänä ja otti kierroksia huonosti mutta kun ajoi kierroksen niin kulki niin pirusti eikä mitään savua, mutta silti männät suli vaikka oli varmaan tarpeeksi rikkaalla. Mikään aikaisempi puolikas mikä mulla on ollut ei ole näin haastava saada toimimaan ja kestämään ja muutenkin melko samoilla säädöillä on ajettu radalla kun radalla, mutta niissä on keihinin kaasari ei mikuni. Kantta suurennettiin 2ml. mutta silti mäntiä paloi ja se männänrengas jäi kiinni. Männät oli aina mustia päältä, mutta reunasta ihan kun teraskuulapuhallettu ja koloa täynnä. Sitten kyllästyin siihen ja ostin uuden nelipuolikkaan.

Noi mäntä ongelmat taitaa oll ominaisuus nuossa cr250 malleissa jossa vain yksi männänrengas itellä oli 2005 mallin kans samat ongelmat.

Taas honda kasassa ja teesipäivä ajettu ja joo vika oli siinä männässä, nyt on vetoja ko pienesä kyläsä.

Kiitti kaikille vihjeistä..