gas gas ec 125 on paras

gas gassin 125tonen on paras 125 kuutioinen kotari jää ku seisomaan teholta (raakaa voimaa) ja myös muilta ominaisuuksilta!!!!!

Kirjoittaja: antti vesanenmoro valtte .k nii jäi kangas alal ku oot ni hyvä kuski pärjäisit vaik mil pyöräl mut haastan sut taAS MYRSKYLÄS 11.11 .00 gassil terv :taistelu paris

Kirjoittaja: Mikko OnaliKatopas mikä on yleensä tuksissa voittanu ettei olis vaan KTM.GAS GAS on ihan lelu sen saa ihan millon vaan rikki.KTM ON EHDOTTOMASTI PARAS (tai sitten ei).Mutta siitä olen varma että Suzukit ja Gas Gassit on huonoimmat vaihtoehdot.

Kirjoittaja: Jukka SundvallEn mä ainakaan pidä pyörääni parhaana-- vaikka se on pirun hyvä mut en usko et se paras kuitenkaan oo??!!rahalla saa parasta ja kun mulla sitä ei oo!!
(saivartelua??)

Kirjoittaja: Sami RantamulaJokainen pitää omaa pyöräänsä parhaana. Niistä tehoista muuten sen verran että kiihdytyksessä vaikattaa mm. alusta, Renkaat, kuskin ja pyörän paino, kuskin taidot, jne joten tehoja ei voi vertailla tasapuolisesti sillä että ken pyörä kiihtyy parhaiten

Kirjoittaja: Mikko OnaliTimolle: Onks sulla sähköpostiosotetta?

Kirjoittaja: Mikko OnaliEi nyt millään pahalla, mutta ku meinasin et ois hyvä nähdä se Gas Gas onko se sellanen mitä oon kuvitellu? Enkä oo mikään huippuajaja (ainakaan vielä ku ei oo pyöriä maahantuojalla vielä)!!!

Kirjoittaja: Mikko OnaliEi nyt millään pahalla, mutta ku meinasin et ois hyvä nähdä se Gas Gas onko se sellanen mitä oon kuvitellu? Enkä oo mikään huippuajaja (ainakaan vielä ku ei oo pyöriä maahantuojalla vielä)!!!

Kirjoittaja: Mikko KarppinenMiten se muuten olikaan noiden minun pyörä on paras keskustelujen kanssa...

Oletko Antti ajanut KAIKILLA 125:lla?

Kirjoittaja: pirhonen osmoMikko:Ei se KTM mikään ihme oo vaikka mullakin on semmonen.En suosittelisi puhumaan gassesita mitään.Onali onko tullu jo uus pyörä?

Kirjoittaja: valte kievimaamut yamaha ei jää.

Kirjoittaja: v. kievimaaantti v :joo 11.11 kovat kisat

Kirjoittaja: pirhonen osmoMÄ VÄHÄ LIIOTTELIN! JOKAINEN TYKKÄÄ MIST PYÖRÄST HALUU! MÄ AINAKI PIDÄN GAS GASISTA. MUT EI NE "ONALI" HYVÄ TULOKSET AINA RATKASE JA OOTKO ITE AJANU GASSIL KU VÄITÄT SEN HAJOOVAN? KYSYN VAA? MULLA TOI PYÖRÄ ON OLLU JO PUOL VUOTTA JA HYVIN TOIMII JA KULKEE! PISTE. T.ANTTI

Kirjoittaja: Mikko OnaliJoo mä voin tulla kattomaan sitä sun Gas Gassia nyt alkavissa SM-kisoissa. Missäs luokassa muuten ajat? Kyllä se voi ollakin ihan hyvä pyörä, mutta mulla on vaan epäluuloja ku oon kuullu huhupuheita. No sitten ei muuta ku kisoja odottamaan.