GAS GAS 125 -2001

MITÄ TIEDÄTTE KYSEISESTÄ PYÖRÄSTÄ AINAKINPOHJAMON UUS GASSI KULKI LOISTAVASTI NELJÄNNEKS ÄMMÄMMÄSSÄ JA ILMAN TEKNISIÄ ONGELMIA LUKUUN OTTAMATTA SITÄ RENGAS FIBAA! HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄÄ!!

Kirjoittaja: SAMASORI SIIS "PALLE"... EI PELLE

Kirjoittaja: antti vesaneneipäs "pelle" haukuta muita so so!!!! ei ees onalii! vaik se ois mitä sanonu!! mut GASSI RULETTAA!!!!!!

Kirjoittaja: ANTTI VESANEN.....gas gas 125

Kirjoittaja: ;)BEAUTIFUL...

Kirjoittaja: onali antaa ihanasti anaalia ja tykkää imeä kunnon melaa !(useammin kun kerran kokenut)

Kirjoittaja: Kyse ei varmastikaan ole tylsyydestä tai siitä millainen olen oikeasti, vaan siitä, ettei mielestäni ole mitään järkeä viljellä tänne viestialueille viestejä, jotka sopivat paremmin sitten johonkin chattiin tai ihan puhuttavaksi kasvotusten. Viestialueiden on tarkoitus olla siistejä, jotta näitä on mukava lukea. Minusta ei ainakaan ole yhtään kivaa lukea "JOULUPUKKI TUO!!!! AAARGH!" -tyylisiä viestejä täältä - ja siksi mielestäni on parempi lopettaa tuollaiset huutelut. Hoitakaa ne asiat muualla.

Niin ja menihän se intti 6kk lusmutessa ja odottaessa poispääsyä..

Kirjoittaja: Kees van NiftrikNäemmä on Maukka vaihtanut tallia. Eikös Maukan merkki aikaisemmin ollut tuo legendaarinen Husqvarnan "metsäkymppi"?

Kirjoittaja: Maukka PerusjätkäKyllä Kotari ja Kawa on aina parempi kuin Gas Gas!!!!!!

Kirjoittaja: Juppe OnaliVarma sälli toi Onalin Mikko........Mulkku

Kirjoittaja: Mikko OnaliNää on makuasioita mistä tykkää!!!

Kirjoittaja: Jeesus NasaretiläinenMinä tulen ja pistän sun rasvatukkas perseeseen ja kyrvän leuan alle rusetille, jos vielä vittuiluita ilmestyy tänne palstalle. AATELKAA NYT ITE KU TÄNNE TULEE JOTAIN SELLASIA JOTKA EI OLE KIINNOSTUNUT NÄISTÄ VITTUILUISTA. JOS NYT KUITENKIN KESKUSTELTAIS TÄÄLLÄ KUNNOLLA.

Kirjoittaja: Seppo HelenNo niin Markus-setä komentaa taas,nyt hiljaan!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoittaja: Seppo HelenNo niin Markus-setä komentaa taas,nyt hiljaan!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoittaja: Ja sitten piste tälle keskustelulle. Jokainen muistaa varmasti myös ohjeen käyttää omaa nimeään. Ja järki käteen keskusteluun, kiitos.

Kirjoittaja: Kai LeinonenNo kaikilla saa olla mielipiteensä ja Onalille siinä kaikki kunnia. Kytösen pyörästä sen verran, että moottorin virittämisestä on vastannut Di Marko Lindroos Tampereelta ja on muuten kiihdytysajon mestari parin vuoden takaa. Ja kysymys kaikille. Miksi tehdaspyörät pitäisivät olla vakioita??? Eihän tehtaiden palkkalistoilla olisi silloin ketään kuljettajia, vaan kaikki ajasivat tavallaan "omalla kustannuksella". Tehtaat rakentavat mielikuvia kuskiensa kautta alan harrastajiin, jotta he ostaisivat itselleen saman merkin pyörän, jolla idolikin ajaa. Näin taataan merkin jatkuvuus markkinoiden sanelemassa maailmassa!

Kirjoittaja: Veikko NieminenSentään Onalilla on MUNAA kirjoittaa omalla nimellä, kun taas muutamat puusilmät piiloutuvat raukkamaisesti nimimerkin taakse.

Kirjoittaja: Tee LSiis ihan sama onx se KTM, joku GAS GAS.
Ajakaa enemmän ja puhukaa vähemmän netti crossaajat ja räme homot!!!

Kirjoittaja: Jorma JäppinenTuo meidän Markus on varmaan livenä todella tylsä tyyppi! Uskoisin, että on pärjänny intissä todella hyvin. Heti kun on vähän hauskaan niin se lopetetaan!

Kirjoittaja: J. Korhonensiis eihän tota onalia voi ottaa vakavasti, eihän...

Kirjoittaja: Seppo HelenJoo keskity Mikko vaan enempi siihen Aku Ankan lukemiseen, taidat sieltä poimia noi " tietosikin".

Kirjoittaja: Yks vaan....Kun saat.....

Kirjoittaja: Mikko OnaliNii ja vielä sellanen et kyllä kai ne kaikki tehaskalustot on viritettyjä mut kyllä ne niitä ottaa kisan aikana pois josku (ainaki lehissä on lukenu.JA MITES SE KAWA KULKI KU KYTÖS VESKU AJELI LÄHES VAKIOLLA MAAILMAN MESTARUUDEN...!!!Siinä teille mietittävää...

Kirjoittaja: Mikko OnaliMenkää vaa ite kattomaa niitä pikku kakkosianne mut mä vaan ku en ehi valitettavasti sellasia kattoo ku oon koulussa ja sit vielä reenailen...ajamista kunhan saan sen KTMän!!!

Kirjoittaja: manonali ny turpa kiinni!!! eiku anaali! sori ku tuli virhe on muute harvinaisen huono sukunimi!? vai mitä OOT KUUSTOIST JA USKOT VIEL JOULUPUKKIII HUH HUH OTAN OSAA MU OO KUITENKI HILJAA!!

Kirjoittaja: AARRGGHH!!!

Kirjoittaja: Mikko OnaliNo toi Aku ankan lukeminen on kyllä totta ku tilaan sitä!!! No eihän se tietenkään Kytösen Kawa ihan vakio ollu mut Bikessä oli et se on luotettavampi ku sen yhen äijän eli ei niin paljon viritetty. Kai sen nyt hölmömpiki tajuu et siinä oli Öhlinssit mä jopa näin ne iskarit ja sen KAWAN. SIT VIELÄ SILLE YHELLE ÄIJÄLLE ET SE KTM on jo tilattu ja pitäs tulla joulun aikoina (joulupukki tuo)!!!

Kirjoittaja: Yks vaan!Vielä siitä Salmisen pyörästä se ei tainnu olla ihan vakio kun hämeenlinnan MM:issä se lato vaan isompaa siihen alastaron mäkeen piikillä!Ja noi Anaalin eiku Onaalin jutut on aika perättömiä.Vaikka ajan itse ktm:llä niin ei se mikään ihme ole.Kaikki uudet on varmasti hyviä ja vanhatkin mitkä toimivat on kans hyviä.

Kirjoittaja: Seppo HelenAi vakio vai? No ei varmasti. Juttelin maestron itsensä kanssa Salon kisojen erätauolla ja hän kertoili koneen olevan samanlainen kuin Langstonen käyttämät 46 hv:set. Sillä erolla että pakoaukonsäädin on säädetty enduroon sopivammaksi. Ja mitä itse Salmiseen tulee, niin ompahan harvinaisen vaatimattoman ja mukavan olonen tyyppi jolla menestys ei ole mennyt päähän todellakaan.

Kirjoittaja: Mikko OnaliNo niin eiköhän sitten jätetä ne "pahat puheet" täältä keskustelusta.

Saa nähdä miten se VOR kulkee ku Ahola käskee. Sen pitäis olla Vertemati vanhalta nimeltään, jos oikein muistan ja niitä ei oo Suomessa varmaan kenelläkään ollu et voi olla kovaki pyörä vaikka käynnistys poljin on väärin päin.

Kirjoittaja: Mikko KarppinenJa vielä lisäksi Juha on varmasti lahjakkaimpia kuskeja mitä löytyy mistään päin. Juhalla ihan kiva kausi: MM(yleis ja 125), erävoitot 125 SM-crossissa Lahdessa ja sitten kaiken lisäksi Trialin joukkue-SM..

Kirjoittaja: Jorma Jäppinenoon ajellu vuosina 96-00 ja ajan ihan millä vaan merkillä.

Kirjoittaja: Mikko OnaliKyllä mä voisin ostaa sellasen Gas Gassin parin vuoden päästä jos se Pohjamo saa kehittää sitä, MEINAA SE POHJAMO EI OO MIKÄÄ TURHA ÄIJÄ SÄÄTELE NIITÄ PYÖRIÄ. Pohjamolla ei ainakaan vauhtia puutu ku o vetäny jäärataa. Ainaki jos mä oikein muistan Pohjamon piti lähtee kuskaamaa Gas Gassia.

Kirjoittaja: Mikko OnaliMillos oot ajanu A-luokassa? Ja millä pyörällä? Mikä sijoitus jäi parhaaksi? Mutta kuka toi toinen on?

Kirjoittaja: Jorma JäppinenCrossia oon ajellu A-luokassa, mut kyllä sä varmaan nopeempi oot... onhan sulla se ainut ja oikee KTM! Ei voi muuta, kun todeta, että on kotarin markkinointi toiminu. Muistakaa nyt kuitenkii se että vaikka ajetaan kotarilla niin silti kuskin on osattava jotain. Kyllä mä uskon, että KTM on hyvä pyörä mut ei se mikään maailman seitsämäs ihme ole.

Kirjoittaja: Seppo HelenMenes kuule Onaali välillä katsomaan Pikku Kakkosta, äläkä soita suutas täälä. Isäs antaa vielä piiskaa kun kasvatat liiaksi puhelinlaskua!!!

Kirjoittaja: Mikko OnaliNo näin se vaan on et mä en tykkää kas kasseista!!!Siitä sen näkee kanssa et mikä on suosituin (KTMät loppunu jo varmaan maahantuojalta vaikka johtuuki siitä et se Sepi ei saa niitä enempää).Onhan se gas gas ihan ajettava ku pari vuotta sitten Mikko Nykänen ajo gas gassilla (ja kovaa).Mullehan se on ihan sama ostaako joku kas kassin, mut mä en ainakaan osta.TÄÄ ON SITTEN VAAN NEUVO JOTA EI KANNATA VÄLTTÄMÄTTÄ USKOO!!!

Kirjoittaja: Mikko OnaliOon 16vee ja mulla on se A1-kortti et sillei...

Kirjoittaja: Paavo PönttöAi,Ai!! tuosta ei kyllä Markus setä tykkää...

Kirjoittaja: herraONALI ON PELLE SE AUKOO PÄÄTÄÄ JA LEIKKII NEROO VAIK EI TIIÄ MISTÄÄ HEVON VITTUUKAA!! SAAKELIN IPANA!! ONALI ON 16 JA KOKENU KUSKI JA HA HA HA HAIST ONALI P...A

Kirjoittaja: Mikko OnaliTEILLE "Herra" ja "Jorma J" lähetään KISOIHIN ENS VUONNA JA KATOTAA MITEN KULKEE!!!MISSÄ LUOKASSA ITE AJATTE VAI ONKO JO "KUOPPA BILEET" TULOSSA.

En mä ookkaan mikään nero ku mä vaan annan "neuvoja" (jotka voi olla useinkin väärässä), mutta kuitenkin TÄYTYY MYÖNTÄÄ ETTÄ NOI GAS GAS JUTUT ON KUULTUJA JOTEN EN VOI SANOO ET NE GAS GASit ON HUONOJA SIINÄ MISSÄ MUUTKIN, KOSKA EN OLE AJANUT KOSKAAN SILLÄ GAS GASsilla. Voisin kuitenkin sanoo sen, että perkeleen "Reimarit" pistäkää nyt niitä omia nimiä näihin, (ainakin tälläsiin vittuiluihin) EI NIMIMERKKEJÄ!!!Markus setä vaatii vähän kuitenkin siinä asiassa ja tietääpähän kenen kanssa keskustelee!!!

Sen verran voin sanoo et mulle on tulossa kilvellinen KTM 125!!! JA LISENSSIN OON MEINANNU HANKKII NYT!!!LÄHETÄÄN KISOIHIN JA KATOTAAN KUKA SIELLÄ ON SITTEN NOPEIN!!!

VOIHAN SE MARKUS POISTAA ASIATTOMAT/NIMIMERKILLÄ TEHDYT JUTUT!!!Toi oli tosi törkeetä ku ette ees uskalla laittaa omalla nimellä noita vituilujanne kuten minä teen aina!!!

PITÄÄ MUISTAA ET NIITÄ GAS GASseja ei oo tullu maahan yhtää!!! EN KUITENKAA MEINANNU MITÄÄ ALLAHIA KUTSUU NÄIDEN GAS GAS juttujen takia.

Kirjoittaja: Mikko OnaliEi se oo hyvä.Mä oon ainakin kuullu et se ei kestäis mikä taas ei oo uutta.Pohjamo varmaan rakentanu sitä sinne MM:iin ja muihin kisoihin.

Kirjoittaja: Celle Ström / Oy Cellen MC AbOn se mielenkiintoista kun vuoden 2001 125cc Gas Gasista kirjoitellaan mielipiteitä, kun yhtäkään ei ole tullut edes Suomeen vielä..

Kirjoittaja: sepe susiihan mielenkiinnosta: ootkos onaali yli 15vee?

Kirjoittaja: Mikko KarppinenKoetaha nyt Onali vähän rauhoittua. Luuletko tosiaan että Salmisen pyörä on tuotantopeli? Varmasti se käydään läpi totaalisesti ennen jokaista kisaa ja vaihdetaan uutta osaa. Totuus on että kaikki pyörät on tänä päivänä todella hyviä ja kaikki hajoaa jos niitä ei pidetä hyvin eikä huolleta kunnolla. Kyse on vaan siitä että

Kirjoittaja: Mikko OnaliNii se vaan on ku kattoo kuinka Salmisen KTM kesti tän kauden ni...KTM on paras!!!Tai on ne mutkin hyvii, mut Gas Gas on ihan paska ku se ei tuu kestämää yhtää eikä vaihossa saa yhtää siitä!

Kirjoittaja: Kees van NiftrikNyrkkisääntönä lienee, että paras ostos on se mihin itse on heikkona hetkenä lyönyt omat ja varastetut fyffet kiinni. Sitten jos joku fillari tehdään samassa maanosassa kuin maailmanmestarin pyörä (vrt. japanilainen vs. eurooppalainen), niin se pystyy jonkin verran "imuttamaan" hohtoa vaikka toisen merkkisestäkin, kunhan se on samalla mantereella valmistettu. Eiks je?

Kirjoittaja: Seppo HelenJoo mä luulen kanssa että tää Onaali on tosi asiantuntija. Noihin juttuihin jos uskoo, niin kaikki pyörät on ilmeisesti paskoja.

Kirjoittaja: Marko NenonenMikko taitaa olla oikea asiantuntija... :)

Kirjoittaja: Musta tuntuu että nykyään ei ees tehä huonoja pyöriä, kaikissa on omat hyvät puolensa.

Kirjoittaja: En tosiaankaan tiedä TIMO, mistä sää ton Suomen parhaan oot saanu mieleesi,mut jos välttämättä haluat tietää... Minulla on ollut 10 vuotisen harrastamisen ja painotan tuota edellistä sanaa 7 Kotaria ja keskimääräinen käyttöikä on ollut 2 vuotta!! Nyt on tullut aika saattaa nykyinen käskettävä uusiin piireihin ja voinen siis ilmoittaa, et uusi ei todellakaan ole mikään 400 vaan 520. Ja on viimesitään aika siirtyä KUNTOLUOKKAAN!!!! Et silleen...