exc 2013
28.12.2013 - 22:31
| Markku
Onko low speed puristusvaimennuksen säätö tuottanut kenellekkään pään vaivaa? Ohjekirja neuvoo laittamaan myötäpäivään kiinni viimeiseen tuntuvaan naksahdukseen saakka , josta alkaa sitten laskea naksaukset vastapäivään kierrettäessä, jos vaikkapa haluaisi saada säätettyä vakioasetuksen 20 :ntä naksausta... En vain tunne/kuule eroa naksauksessa , joten en tiedä mistä alkaa säätämään ja laskemaan naksauksia.. Eli onkohan tässä jokin vika???
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Jos se muuten toimii hyvin naksut kannattaa seuraavassa huollossa korjata. Joskus naksut häviää jos paineet tai öljyt on karannut iskarista. Naksut kannattaa nyt suhteuttaa klikkerin säätöön kierroksissa. Oisko esim 6naks/kierros
If you enjoy fast-paced, endlessly rewarding tap games, Crazy Cattle 3D should be on your radar.
Mielenkiintoista luettavaa! Olen itsekin rakentamassa pyörää ja nimen keksiminen sille on yllättävän vaikeaa. Löysin tämän Best Name Generators -sivuston, josta saa hyviä ideoita.
Hyvää keskustelua! Onko kukaan muu koukussa tähän peliin Tungsahur Clicker? Täydellistä ajanvietettä, kun odottaa osien saapumista.
Kiitos vinkeistä! Olen itse säästänyt hyvän summan rahaa tilaamalla osia ja tarvikkeita CouponAnnie -sivuston kautta. Kannattaa ehdottomasti tarkistaa ennen isompia ostoksia.