Ei otsikkoa

Kirjoittaja: crMikä ero on 18 ja 19 tuumasilla renkailla crossissa?

Kirjoittaja: AntilleEikös sillä pääse pehmeässä paremmin?

Kirjoittaja: EminemSama syy miksi rata-autossa on matalampi profiiliset renkaat kuin ralliautossa. Kovalla alustalla (Crossissa sava/nurmi) rengas ei "nulju" alla. Lisäksi matalampi rengas on kevyempi eli jousittamaton paino vähenee. Jos joku tietää voisi valaista miksi F1:ssä on niin korkea profiiliset renkaat verrattuna esim. DTM:ään ?

Kirjoittaja: Ville Sepponenkyllä muljuaa(meillä päin puhutaan renkaan kaatumisesta)ne renkaat formuloissa ihan pirusti... bridgestone insinjöörit ei ole ajatellu asiaa loppuun... taikka jos formuloiden sääntökirja kieltää matala profiili renkaat... ne on tiukat ne renkaitten säännöt...

Kirjoittaja: los gasolinosja se on helpompi vaihtaa 18 tuumanen
alle kun enskassa joutuu vaihtaa yleensä kesken kisaa
renkaita

Kirjoittaja: andy melton19" on yleisemmin käytetty crossissa! 18" on parempi endurossa koska se on korkeampi niin se kesää paremmin ajettaessa pienemmillä ilmanpaineilla!

Kirjoittaja: jawaTarkoitatko 18"tai19" takapyörää?

Kirjoittaja: Rexsiinä on yhden tuuman ero.

Kirjoittaja: Tuomas Kurunsaaricrossissa renkailla ei oo mitään eroo mut metässä ajettaessa eron huomaa heti. 18" kestää kunnon mällejä kivikossa ja kannokossa,toisin kun19"gummi.
nimimerkillä rengas melkein aina puhki kun ajelee mantsaa

Kirjoittaja: #6918" olisi ainoa oikea koko ainakin isoon pyörään (>400cc). Ilmatilaa on riittävästi joten voit ajaa pienemmillä paineilla. Nyt tuota onnetonta 19":sta saa vaihtaa koko ajan.

Kirjoittaja: Antti Heinonenmitä hyätyy siitä 19 tuumasest on??? taitaa kaikki hyäty kallistua 18 tuumasen puolelle!