Crossirenkaiden vaihto

Kirjoittaja: Nimim.Olisi hienoa kuulla, miten esim. mantsamiehet vääntävät renkaat pois päältä ja takaisin päälle tekemättä lisää reikiä sisäkumeihin. Rasvaatteko sisäkumin vai vannenauhan ja pitääkö renkaan olla keskiurassa vai vanteen vieressä? Alkaa turhauttaa, kun sisäkumit on aina ihan päreinä...

Kirjoittaja: Tsekka ao.osoitteesta kuinka Tiaisen Kari vaihtaa renkaat:
http://www.saunalahti.fi/~kalkku/kopla/kari/index2.html

Kirjoittaja: SOLUJEN KANSSA on helppo pelleillä jos vaan on "solupenkki". Kestää meinaan pikkusen paremmin kun venäläinen 2-luokan sekunda KONDOMI.

Kirjoittaja: KTM 200Kiirettä ei saa olla. Kummin vaihdon olisi hyvä ensin katsoa kun "ammattimies" tekee sen. Sitten vaan harjoittelemaan, kantapään kautta oppii parhaiten...

Kirjoittaja: eetu karhunenRasvaa päälirenkaan reunat esim.
rengassuovalla tai vaikka partavaahdolla.
Nestesaippua on myös hyvä liukaste.
Toisen reunanauhan pitäisi olla valmiina vanteella ennenkuin lähdet vääntämään.
Sisäkumi on hyvä olla valmiina ulkorenkaan sisällä.
Huom! Venttiili ensin paikoilleen!
Väännä vain vähän kerrallaan ja varo jättämästä sisäkumia väliin.
Pienellä treenillä homma onnistuu varmasti ilman havereita.

Kirjoittaja: Jaakko VarjusOotkos kuullu joskus solukumista, se on vähän toinen juttu kun kondomi, kumia molemmat<<<<<<<<<<<<+

Kirjoittaja: Nimim.jatka vääntämistä, harjoitus
tekee mestarin...

Kirjoittaja: jukkOta renkaan reuna kokomatkaltaan vanteesta irti ja muista löysätä rengaslukko jos renkaan reuna ei irtoa sovinnolla niin pane pyörä siis rengas kyljelleen ja paina esim,kantapäällä rengas irti vanteelta ja sen jälkeen ota rengas,siis vanharengas pois.ja pane uuteen sisärenkaaseen vähän ilmaa niin että vähän pullistuu ja laita rengas takas.JA MUISTA! rengasrauta ei ole sorkkarauta.HISSUKSEEN HYVÄ.