Cross Country Lemppari Heinola 2011

Onko kellään kuvia Harrasteluokan CC kisasta Heinolassa?

Terv. Nro 131

Foorumit

Itsekin oon yrittänyt googletella ja etsiä näiltä foorumeilta, mutta ei näy olevan missään vielä julki.
Kuitenkin useampia kuvaajia reitin varrella oli. Toivotaan, että joku näkis tän ja laittais linkkiä :-)

Moikka

Oltiin viikonloppuna tuolla Heinolassa kameroittemme kanssa katsomassa tuota temmeltämistä ;).
Käykääpä katsomassa sivustoani, jos löydätte sieltä kuvia itsestänne elikkä

www.lellukallionpaa.kuvat.fi
tai googleen pelkkä lellukallionpaa.kuvat.fi

Meillä on mieheni kanssa yleensä kamerat aina mukana, kun olemme jossakin vastaavanlaisissa kisoissa tai muuten vaan muiden ajoiloa katsomassa.
Etusivulleni olen laittanut kaikille tietoa siitä, että jos joku ei halua kuvaansa julkaistavan tuolla sivustolla ilmoittaa siitä sähköpostilla minulle, niin poistan kuvan/kuvat.

Hienoa Lellu! Kiitos.
Jarkolle tiedoksi, että symkin kuvablogissa oli muutamia kuvia myös.

Oiskohan kukaa sattunut kuvaamaan rossiradalla harrasteluokkaa ?

T: #324

moro,vaan ei lellun kuvista löytynyt omaa suoritusta.. mikä tosin jäi kesken 3 kierroksen alussa kun petäjä hyökkäsi päälle :) mikäs tuo symkin blogi? olisiko linkkiä?? Terv.#257

Parolan kisan jälkeen oli heti rutkasti kuvia netissä, mutta tän Heinolan kisan kuvia on vain muutamia (harrasteluokan kuvia). Ilmoita jos löydät, ja toisinpäin...
Kiitti

HEI, Mahtava homma... Käyn kurkkaamassa.

Kiitos :)

Kiitos Anna :)

Olen metsästänyt ihan samaa, mutta tuloksetta.
Kerro heti jos löydät !!!!!

Nro 257 - laita sähköpostiosoitteesi, niin laitan muutaman kuvan sinusta tulemaan.
t. pasi.wallden@phnet.fi

ja lisää kuvia löytyy

http://picasaweb.google.com/katri.wallden