crf250r kaasuttaessa pätkii??

juu elikkä se 06 on vuodeltaan crf250r ja se keksin nyt yht äkkiä tömmösen vaivan..

tyhjäkäynti ok... käyntiin lähtö ok... korkeat kierrokset ok...

mutaa kun nopeeta vääntää kaasusta ni yskäsee...röpäyttää muutaman kerran ennen kuin suostuu ottamaan kunnolla kierroksia ???

tyhjäkäynti suutin 45.... suutin 172...180 vaihdettu... kaasutin putsattu.... kone remppa takana noin 20h sitten jossa venat,mäntä,kampura....vaihtuivat

osaisikos joku huikan jeesata ku edellä mainitusti "vika" tuli ihan normaalin ajon jälkeen...

Foorumit

huu huuuu... kaikki tietäjät ;)

Missä kunnossa on kiihdytyspumpun kalvo, entä onko kaasaria putsatessa asetettu pumpun linkku oikein / linkun säätöjä muutettu? Kiihdytyspumpun linjan päässä oleva suutin on myös hyvä tarkistaa. Suuttimet vaikuttavat olevan ihan ok kokonsa puolesta. Tuliko kaasun asentotunnistin laitettua oikeaan asentoon, mikäli oli irti huollon yhteydessä. Asentotunnistimen saa kohdistettua vastusmittarilla, kunhan manuskasta katsot mallisi vastusarvon. Seosruuvi kun on välillä 2 ja 2,5 auki, niin pitäisi ko. suuttimilla olla lähellä oikeaa. Hiukan tarkka on tämä Hontsu säätöjen puolesta - Honda otti käyttöön muita suuremman kaasarin juuri 2006, eikä korjannut tuota "virhettä" kuin 2010, jolloin polttoaineen annosteluun otettiin ruisku. Kyllä tuon nyt silti ilman shamaania on toimimaan saanut, sinun tapauksessa näyttää nyt olevan jossain vikatila päällä.

-Kaasarin uimurissa leak suutin. Se pitäisi pienentää reilusti vaikka 10numeroo.
JET, LEAK (#40)
99108-KRN-0400
-Kiihdytyspumpun jousisäätö kokeilemalla/kaasuttelemalla kohdalleen
-Kiihdytyspumpun mekanismin voi sitoa esim o-renkaalla siten että aina kaasua kääntäessä se lähtee mukaan

Asentotunnistin pääsee kiertymään muutamia asteita paikallaan, lukitaan ruuvilla oikeaan kohtaansa. Korjausmanuaalissa hienosti opastettuna ko. operaatio. Usein tehtaan jäljiltä vihreä merkki sensorissa ja kaasarin rungossa, jotka kohdistat linjaan.

löytyi merkintä.. kiitos siitä ;)

vika korjaantui...ööö ei ;)

sama homma sen kiihdytys pumpunkanssa... kalvo ok... jousi ok... suuttimen kaikki ok.... kasauksen tarkistus...oikein ol... grrrrrrrr :)

oisko muita ideoita????

kyllä se vaikuttaa siltä että tuon kiihdytyspumpun ajoitus on liian myöhäisellä, eli se ruuvi siinä vähän aukipäin niin pitäisi parantua. Olettaen että kaasari on muuten kunnossa ja puhdas.

Tässä video joka kertoo aika paljon tästä.
http://www.youtube.com/watch?v=ool_jiy4kxQ

no kaikille tietäjille kiitos... vika korjattu ;)

ja siin vikana oli pensapumpun kalvo paskana... ja sen vierestä molemmat o-renkaat... (y)

juu se asentotunnistin oli irti juu... ;( mutta sit tullaan sihen et miten ny ihan konkreettisesti tuo takaisin oikeaan kohtaan asentaminen tapahtuu???

ja kun siinnä tuli tuo vika paljon sen kaasuttimen puhdistuksen jälkeen??
esin toimi muutaman ajokerran ihan ok ja sit tää vika tuli???
voiko se tunnistin "vaihtaa" asetuksiaan vai?