CRF-450:n koneremppaa syysiltojen iloksi...

Kirjoittaja: Tero KolehmainenTuolla tallissa on ja pysyy edelleen -06 mallinen Ceriffi.

Nyt on ajettu perimätiedon mukaan n.55-60h, olisiko tässäkohtaa järkevä hetki ottaa ja vaihtaa suosiolla kampura, venat,ketju???

Uus mäntä meni sisälle 5h sitten, kiertokangessa oli pientä käytön jälkeä. Venoja ei ole tarvinnut säätää missään kohtaa.

Tarvii keksiä loskakeleille jotain tekemistä... ;)

Kirjoittaja: MARKO SALMELASamanmoisen laitteen omistaja mainitsi ajaneensa 150h omallansa,100h kohdilla
sanoi vaihtaneensa männän ja ketjun.(harrastanut lajia pitkään)Meinasi nyttemmin
tehdä mainitsemasi rempan.Tämä ei ollut käsky tehdä samoin mutta omalla nelarillani(Suzuki) nyt 80h ja aion toimia jotenki tuolla tavoin.

Kirjoittaja: Tero KolehmainenTaitaa tosiaan olla, että noilla on päästelty reilusti yli 100h lukemia ilman ongelmia. Mieluusti vaan tekis rempan ennen "isoa pamausta"...

Kirjoittaja: VILLE KOIKKALAINENJos on motti levällää nii kyl ne osat kannattaa vaihtaa kun se on paljon pienempi vaiva vaihtaa ehjät osat kuin että kone leviää täysin, sen jälkeen remontin hinta on todennäköisesti ainakin puolet pyörän hinnasta.

Kirjoittaja: MARKO SALMELANo joo,ilman muuta nätimpi vaihtaa ehjiä osia mut onko tosi että ne ei pääsään-
töisesti kestä 100h harrastajalla??(450 nelarit)