CR 500 lyöntiin..?
18.5.2001 - 00:00
|
morjess moto/jää kuskit ym.hemmot jotka ruuvaatte tällä voittajalla.. Oisin kaivannu hyviä ja suht.edull.neuvoja(jos on)millä -92:n todella laulaa. spess vai pro circuit. Tekeekö keihinillä kaiken mitä tarvii,käykö boyesen sittenkään vai onko vika nyt säädössä.tarviin ideaa pyörään nyt on vaan kova puuskaus keskellä ja se siitä jos on vaihteet "loppu"..Ei varsinaisesti motoon/jäälle/radalle vaan niiku kaikkiin. Oon kohdistellu pytyn "käynnin"mäntään ja lohkoon ajan kanssa ja huolella ja käyny aukot tasasex.onko tarpeen oikein viilata? vaimentajallakin oon hakenu jo ne "jutut" kuntoon.kyllähän toi kone menee jo nyt yli mun rajojen mutku mutku.. Eli paljastakaahan nyt mulle super-viilarit jotain millä se kana kusee !!!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Kale järvinenOtappas Sami yhteyksiä s-postilla ni jutskataan siitä 500:ta.
Kirjoittaja: pirhonen osmoMadalla kantta hieman ja kyllä potkii!
Kirjoittaja: Timo Virtanenmene laineen sivuille(jääratajuttuja on siellä) www.suomentivoli.fi/mpteamlaine ja kysy markolta jos paljastais jotain pieniä vinkkejä viissatasen säätämiseen....ite en ees uskalla arvata mitä pitää tehä ku oon piikkimies. mihin muuten tarviit lisää tehoa viissatkustas?? sehän on jo muutenkin ihan tappovehe! oon kuullu että pro circuit ei oo kierrosputki vaan alhaalta vääntävämpi et sillee...