asterisk ultra cell vs pod k700

moi!

Eli otsikon mukaisten polvitukien väliltä pitäisi valita, kertokaa omia mieltymyksiä ja kokemuksia.

Tuossa vähän listaa mitä iste olen keskustelupalstoilta lukenut:

asterisk ultra cell
+ monipuoliset säädöt
-kuluvat nopeasti

pod k700
+sirot
+kestävät
-vähemmän suojaa

Tosiaan kerttokaa mielipiteitänne ja saaha niistä muitakin polvituista mielipiteitä kertoa

-Jaakko

Foorumit

näitä tullu käytettyy.

evs web= +tukevat
+hyvä suoja
-hajosi molemmat perä jälkeen noin 200h kohalla, kun alumiinin ja hiilikuidun liitos kohasta alumiini väsy ja pääsi murtumaan
-rikkoo polven kohalta housut (ainakin 2 housut kaudessa)
-vähän kohlot
-hiertää

pod k-300=+kevyet
+ei hajota housuja
+ei hierrä
+lähes tulkooon huomaamattomat (nautinnolliset ajaa)
-mun polville ei tahdo saada säädettyä rajoja mukana tulleilla kumeilla,(joutu ostaan korjaus sarjan jottta sai lisää paksuja kumeja
-ei kestä pakkasta kunnolla(kova muovista tehty) toinen hajosi pakkasella 3:sta kohtaa, kun paikalla ollessani pyllähdin kivee vasten. (noin 40h ajetut)
-remmit pitää teipata jotta ajossa ei löysty.
-jos muissa polvituissa on koko ollut M niin podeissa joutu oottaan L(aluksi väärä koko tuli otettua, ei pakolla huomaa vasta kuin ajossa, että hiertää.)

pod k-700=+kaikki mitä k-300(samanlainen kuin k-300 mutta tehty hiilikuidista)
-samat kuin k-300 (paitsi kestää paremmin.)

näistä tuista parhaimmat on ollut k-700, keveytensä takia+ ei kuluta ajohousuja

nämä oli mun mieli piteet.

Kiitos vastauksesta, kävin liikkessä kokeilemassa tukia ja podin k300 tarttui mukaan.
-Jaakko

Toista kesää menossa K300. EI moitittavaa. SIrot ja tuntuu olevan hinta/laatusuhde kohallaa !

3 vuotta Pod K700 - ei moitittavaa.
Ligament osat (ne joustomuovit jotka taipuu polven liikkuessa) on kulutuskamaa ja hinta törkeä rapakon täälläpuolen. Parin hinta yli 50€ ja rapakon takana 25$ pari.

Pod 700 ei valittamista.