Apuvaa

Moro

Nyt olis hyvät neuvot kalliit ja kiiruskin viel tietty.
Jamppi ei käy kunnolla.Hieman kun kääntää kaasuva niin röpöttää ja kun kääntää lisää niin käy silleen niinkuin rynkyttämällä.putsailin kaasarin ja vaihdoin 45 t.käyti suuttimen.pärrässä pykälää rikkaampi neula ,pääsuutin 180.neulan prikka ol muistaakkeni std lovessa.ei pitäis olla imukaulal ohivuotoo kun kokeilin pilotilla.toista syttypoksia kokeiltiin myös.Heitelkää jotain mitä viel vois kattoo.olis tietty kiiru karkkilan kisaankin. :P

yz250f -07

T.jw

Foorumit

ps.tämä sähkövipstaaki kaasarissa,mikä tehtäväsillä on.jamppa ei nosta kierroksia kun laitamma pykälän pesään????

Mites läpät ettei vaan olis palanen pois kulmasta! Vika ei ole kaasarissa.

Jos pyörä on yz 250f niin ensimmäisenä tarkastaisin venttiilivälykset jos on liian pienet niin teke just tollasta samalla kannattaa tarkastaa että jako on kohdallaan eikä ketju ole liian kulunut.Kieroksi palanut venttiili tekee myös samaa vikaa kun on ohivuotoa niin kone ei saa riittävästi puristuksia ja käy huonosti.

Mä mitään jamahasta tiedä mut eikös toi yz-F ole nelari? Liekö siellä mitään läppiä.....?

Nelari on, ei ole läppiä.

Tulppa? mopossa ainaki aikoinaan paskasta tulpasta tuli aina vaikka mimmosia häiriöitä

Moron

Nyt pelittää taas.Siivosin kaasarin pariin kertaan.42 t.käyntisuutin 45;seen tosin tuon jälkeen ja (ekan siivouksen) ei viel pelannut.Toisen kerran auki ja samalla pudotin neulaa yhdellä pykäläl .Pyörässä on pykälää rikkaampi neula,180 pääsuutin ja uus seosruuvi(sormin pyöriteltävä).Venttiilit on ok ja tulppakin vaihdettiin.Nyt en kyl päässyt jyvälle oliko syy jokin roska vai neulan viritys.täytyy viel kokeilla muuttaa se prikka takas ed.paikalle.
Kittoos vastauksista
jw

Mulla oli 06 yz250f samaa vikaa.Syynä oli kulunut neula ei paljon, mutta pinta oli kulunut noin 5cm matkalta.Vaihdon uuden neulan ja toimi heti.

Jeespox

Kulunut neula kait meilläkin sit loppujenlopuks syynä ol. pudotin prikan takaisin ja sama vaiva alkoi taas.tarkemmin katsottuna neula on kulunut.menee kaiketi liian rikkaalle.

jw

Tuo neulan kuluminen on mielenkiintoinen asia.2 taktissahan on öljykalvo välissä estämässä kulumista jonkin verran.Kumminkin sen neulan pitää olla siinä jämäkästi, mutta se ei saa kammeta mihinkään suuntaan.Sinne sokan päälle on aikanaan viritelty vaikka mitä o-renkaista lähtien.Kai se paras tuki siinä on kevyt jousi säätösokan päällä, kuten monessa keihinissä onkin.

taitaapa olla mullakin sama \"ominaisuus\" tossa yzf250 -08 jonka ostin kun turraa tosiaan 1/3 kaasulla ja neulassa oli kulumisen jälkeä. Neula vakioasennossa ja vakio suuttimet.

Pitää vaihtaa itellekkin uus neula ja toivoa että pelaa peremmin kun vähän hankala ajaa nyt.

#Jukkis

moro

vaihdettiin uusi neula ja nyt spelaa.

kittoos

Kiitos todella avusta, minulla myös auttoi neulan vaihto.
yzf250 -08 ja tunteja oli takana ~60h

Nyt on mukava opetella ajamaan.

#Jukkis