Apua! honda ei toimi

Eli pyörä on Honda cr 125r vm-2004. Missähän mahtaa olla vika kun lähtee kiihyttämään niin kierrokset nousee aluksi hyvin mutta kun tulee piikin paikka pyörä alkaa "röpöttää" ja kierrokset ei nouse. Olen yrittänyt säätää pakoaukon säädintä, kaasutinta ja sytytystä mutta ei auta. Voisiko vika olla sähköissä esim. cdi tai tps?? Itse ei ymmärrys enää riitä!

Foorumit

Läppä halki tai änkkärin huilu poikki?

Läpän voisin katsoa vielä. Äänen vaimentimeen olen katsonut ei ollut mitään
Kiitos

vika voi olla niinkin yksinkertainen kuin viallinen tulppa, kannattaa kokeilla tuoreen tulpan kanssa

Katosoin läpät ei mitään vikaa. tulppia on vaihdeltu paljon eikä vika ole niissä. Itse aloin epäillä että olisiko vika sähköpuolella , voisiko staatorin käämit olisi kärähtänyt ???? neuvokaa joku viisaampi itse en keksi enää mitään

Vastaavanlainen oire on kerran korjaantunut 42.5->35 tk suuttimen vaihdolla.

joo voisin pian kokeilla. Pyörä on kyllä viime kesänä toiminut samoilla suuttimillä mitkä nyt on käytössä. Mutta kiitos vinkistä

eipä auttanut suuttimien vaihto. varmaan pitää alkaa katsomaan sähköpuolta

Nyt on sähkömittarilla mittailtu ja mitään vikaa ei löytynyt?? mitähän seuraavaksi?

Mitä kuuluu ilmanputsarille,onhan tulppana resistoritulppa BR9EG tms?

ilman putsari on puhdas ja tulppa on oikea

Mopo siis 2004? Jossa sähköinen pakoaukonsäädin? Toimiihan se varmasti?

Väärä/rikkinäinen tulpanhattu ja R:tön tulppa on semmonen coctail että se säädin herkeää kierroksilla toimimasta=>lävähtää säädin kiinni
Staattori paksulankaista käämiä perustuen tasasuuntaukseen tankinalla.Tasasähköllä CDIboxilla tehdään kaikki mahdollinen.Puolan huono maadoitus,löysä kiinnityskin sotkee koko pelin...Onhan moottorin kiinnityspultitkin kiinni myös tiukalla?
PickUp coilin ilmarako vauhtipyörään? ehdotan 0.6mm niin ainakin pelaa

joo täytyypä vielä vähän rassata sähköjä. tulpanhattu on ehjä ja kaikenlaisia tulppia on kokeiltu, että vian ei pitäisi olla siellä