85cc vai 125?c

Kirjoittaja: Kalle Turunen

Kirjoittaja: Aku Björkmanmä oon 12 (175cm ja 80 kg) ja testasin maico gm 250cc eikä lähteny tumpust!

Kirjoittaja: Ville HarviaNo eihän se nyt lähde ku ei väännä kaasua...

Kirjoittaja: Ville LaitinenOlen ajatellut ostaa ensi vuonna piikin ensin säästettyäni tämän vuoden rahaa.
VOinko ajaa jo sillä ensi vuonna?? Olen nyt 13 ja täytän 25.08 14:sta. Tällä hetkellä olen 158cm pitkä. Varmaan ensi vuonna voin jo ajaa sellasella???

Kirjoittaja: Anssi LehtinenAlat Joonas olemaan jo sen verran pitkä, että kasikymppisellä ei opi kuin huonoille tavoille paitsi tietty jos löydät jostain vielä sellasen piikin kokosen.

Kirjoittaja: Sami Alava85cc

Kirjoittaja: konsta Y>kyllä mä luulen että toi 85cc ois sulle ihan tarpeeksi tehokas vielä=) Isompi voi lähtee käsistä=) elä kalle luule luuta lihaksi..=)

Kirjoittaja: joonas jäskeNiin entäs minulle olen tämän crossin ajatellut nyt aloittaa niin kannattaako minun ostaa 80-85cc vai 125cc pyörä? Ja pituutta oli 170 ja ikää 14.5

Kirjoittaja: kwasaki kx 85 bdrjoo pitää olla 15 tai 16 et voi ajaa piikillä kisoja mutta kai sillä voi muutevaa ajella

Kirjoittaja: Kalle Turunenolen noin 164com pitkä....

Kirjoittaja: TEEMU ARPONEN164 cm voit vielä ajaa 85 cc mutta menee todella nopeasti pieneksi mutta 125 cc saat ajaa pitkän aikaa vielä

Kirjoittaja: Kari HaapasaariSehän riippuu siitä, kuinka pitkä olet yleensä sun ikäisille 85:nen käy nopeesti liian pieneksi.

Kirjoittaja: Kalle Turunenoho... siis kumpi ois parempi oon nyt 13 kohta 14 isoveli vois myydä mulle hondan 125cc ja olen itse ajatellut 85cc... ja oon pari kertaa ajautkin sillä.. nii että kumpi ois parempi??