80cc vai 125cc

Kirjoittaja: Kalle HakkarainenMORO,oon 14w 170cm pitkä 55kg painava ja ois tarkotus hankkii enduro/motocross käyttöön sopiva "pärrä" (ENDURO KIINNOSTAA ENEMMÄN) .Oon aatellu 80-125cc mut en tiiä kumpi ois parempi.(AJOKOKEMUSTA LÖYTYY 50-125cc 2,4-TAHTISISTA)
Kertokaa omista ajatuksista ja kokemuksista.
Kiitoksia jo etu käteen!

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOJapsit ei ole enduroja tehneet, eli eurooppalainen. Ihan sama mikä, kunhan ei porkkanamopo. Alkaa olla etenkin piikkiluokkien lähtöluettelot aikas tylsiä, 12*KTM...se ei niin ylivoimainen ole, kunhan on muodissa nyt!

Kirjoittaja: HENRY JOHANSSONosta ktm 125 se on kestävä.

Kirjoittaja: JOONA OINONENSirkku !

Miksiköhän ne luettelot ovat niin merkkiköyhiä??

Suosittelen sinullekkin lämpimästi!

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOSuosittelet mulle isorunkosta vajaatahtista? Ootko tärähtäny?
Vai suositteletko täydellisesti enduroon soveltumatonta KTM 85SX:ää?

Kirjoittaja: PEKKA KOIRIKIVIOsta ihmeessä piikki

Kirjoittaja: EERO HUUSKONENKyllä piikki on sinun kokoiselle ihan sopiva, varsinkin jos meinaat ruveta enduroa ajamaan niin siihen piikki on parempi isojen pyörien takia.

Kirjoittaja: HENRY JOHANSSONpiikki kandee ostaa. minkä merkistä olet ajatellu hommata?

Kirjoittaja: Riku SaksalaItelläni oli 80-kuutioinen crossi TM ( isoilla pyörillä ) kun olin 14. Ja ihan hyvin riitti ainakin aluksi vauhti. Kyllä se 80cc saattaa riittää, mutta kyllä se varmaan kannattaa vaan miettiä että minkälaiset on omat taidot.

Kirjoittaja: Kalle HakkarainenMerkistä ei ole mitään tietoo.

Kirjoittaja: Kalle HakkarainenNii,voisitteko antaa ehdotuksia merkeistä