640 LC4

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENMoi.

Mulla on tuollainen ktm 540 sxc vm.-98 projekti, jossa on kone romuna. No nyt olisi tarjolla tuollainen 640 LC4 kone sähköstartilla vm.-03. No minua ihmetytti tuon koneen öljynsuodattimet. Onko tässä mallissa niin sanottua mikrosuodatinta. Siellä missä vanhassa 540:ssäni on mikrosuodatin niin tässä mallissa on startti. Minkähänlainen suodatinjärjestelmä tässä uudessa koneessa on?
Oisko kellään mitään ajatusta voisikohan tuon 640:n koneen saada isekettyä tuohon vanhaan runkoon pienellä vaivalla???

Jyrki

Kirjoittaja: Kees van NiftrikOn siinä toinen mollikka siinä startin vieressä, jossa on mikrosuodin ja runkoputkelta tulee siihen kunnon suotimeen.

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENNiin, mutta eikös se tarkoittamasi suodatin siellä startin vieressä ole sama kuin muissakin LC4 koneissa ja sitten tuon niin sanottu mikrosuodatin on siinä startin paikalla mun 540 LC4:ssa on korvattu tuossa isommassa koneessa hieman isommalla ja paremmalla suodattimella.
Eli onkohan se kovinkin huono juttu mikäli korvaisin tuon runkosuodattimen sillä mun vanhalla mikrosuodattimella??

Jyrki

Kirjoittaja: JOONATAN JÄNTTITaitaapi olla siinä mallissa öljynputsari ns. emäputken alapäässä. Kyseisessä mallissa kiertää öljy rungon kautta. Voisi hyvin kuvitella että voisit korvata kyseisen systeemin laittamalla letkujen väliin vaikka sellasen mikrofiltteri pöntön. Räjäytys kuvathan kyseisestä vekottimesta löytyy: http://www.ktmworld.com/ ja sieltä Parts catalog

T:oj