540 sxc lc4

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENSuuttimet on 45 ja 165 kuumana kun sammuttaa niin ei lähde hyvin käymään.
Kun laittaa kaasua sopivasti niin saattaa lähteä, tulppa on melkein valkoinen eli käy laihalla. Ei viitsisi ihan kauheesti niitä suuttimia ostella eli onko jollain jotain tietoa kuinkahan paljon kannattaisi suuttimia heti kerralla isontaa ja pitääkö isontaa molempia?

Jyrki

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENAjeluni on harrastelijatason enskaa. ja kaasari on pyöreä luistinen 38 dellorto.
Samoja suuttimia varmaankin kannattaisi kokeilla?
Kylmänä lähtee hyvin käymään ja puolikuumanakin, kun kääntää kaasua samalla, kun polkaisee , mutta 30min omasta mielestä kovan ajamisen jälkeen, jos sattuu sammuttamaan johonkin mutkaan niin ei käymään enää sinä päivänä ainakaan pariin tuntiin :-(
Kun kone on taas täysin kylmä niin sitten taas ekalla käymään, outoa ???
Pitää varmaankin tarkistaa venttiilien välykset ettei kanna kuumana?

Jyrki

Kirjoittaja: JOONATAN JÄNTTIVoit huoleti isontaa suuttimia. Kun sammuu kuumana tönksähtämällä, tuuleta puolipuristin pohjassa muutaman kerran ennen kuin koitat uudestaan käynnistää.

T.OJ

Kirjoittaja: JOONATAN JÄNTTIMoro Jyrki

En oo mikään asiatuntia, mutta mulla on ollut noita LC4.a 6 kpl eikä ilman suurempia käynistys ongelmia. Pyörässäsi on todennäköisesti sellainen litteäluistin mallinen kaasari VHSB38QS. Itse kokeilisin seuraavanlaisilla suuttimilla: pää 180-190, tyhjis 50 ja olennaisin startti ~ 60 (ei niin nuukaa kunhan on iso). Neulaputkiakin on noihin vaihdeltu, mutta kun en tiedä tarkemmin miten kurvailet niin vakio ainakin pelaa.

T: Olli Jäntti