400 exc kipinä hukassa.

Kirjoittaja: SAMPSA KÖYKKÄMoi.
Tarvittis vissiin pussillisen irtokipinöitä, että sais mopon käymään. Eli kaaduin harmittomasti umpihankeen vasemmalle kyljelle ja mopo kävi hetken normaalisti kyljellään ja sitten sammui ihan "harmittomasti" eikä sen jälkeen mitenkään käyntiin, ja kipinä hukasssa. Spoorissa lykätä n. 1km tienviereen käy kyllä urheilusta mutta ei suuremmin kyllä houkuta. Onko jollain kokemuksia vastaavasta tilanteesta ja mistä vika on löytynyt. Olen kyllä mitannut ja tarkistanut johdot liittimet puolan jne. Kiitos vastauksista jo etukäteen

Kirjoittaja: Mikko KämäräinenEli ilmeisesti staattorin käämi? Pystyikö tuon jotenkin mittaamalla toteamaan vai auttoiko muu kuin uudella staattorilla kokeilu?

Kirjoittaja: SAMPSA KÖYKKÄVika löytyi. Magneeton sisältä oli yksi käämi palanut. Kiitos vastauksista

Kirjoittaja: Jarkko HeikkiläKytke ensin vaikka katkaisija (sammutusnappi) irti, että varmistuu ettei vika ole siinä. Toinen yksinkertainen vaihtoehto on tulpanhattu. Jos sinne on vaikka vettä päässyt, saattanee myös aiheuttaa käyntihäiriöitä.

Kirjoittaja: Pekka Rekolaääni napille! :-)
...tai johdoille siinä nurkilla?

Kirjoittaja: TIMO KOSKIMoi !

itse lähtisin kanssa selvittämän tuota johtosarjasta tuota onkelmaa...ja aloittaisin tankin alta ottamalla sieltä sen sammutusnapin piuhan irti koska sillo siinä on koko johto liittimeltä napille irti,mulla oli siinä runkoputken vierestä mistä johdot ns nousee ylös niin johto poikki ja välillä anto välillä ei joten siihen takertuisin ensin..