250 nelarit

Kirjoittaja: Kari HaapasaariNyt sitten on tullut päätös, että 250 nelareilla ajetaan piikkiluokissa ensi vuonna. Lisää tietoa moottoriliiton sivuilta.

Kirjoittaja: Pentti RaittilaMoottoriliiton tiedotteet voi jokainen lukea liiton sivuilta. Kummallista on, että tiedotteessa no 6 todetaan, että sääntöjä ei muuteta v. 2003 -2004. Heti tieodotteessa 7 kerrotaan sääntömuutoksesta, joka tähän aikaan vuodesta tulee pahasti myöhässä. Lisäksi se vei kaiken uskottavuuden siltä, lajiparlamenteilla olisi yhtään mitään päätösvaltaa.

Kirjoittaja: RaksaHyvä Pentti Raittila
Nimimerkillä kirjoittaminen johtuu lehden tilaajasta ja kyseisellä henkilöllä ei ole mitään tekemistä moottoriliiton kanssa vaan on tulkinnut moottoriliiton tiedotteen n:o 7 josta teksti oli suoraan kopioitu. Ainoastaan lopussa oleva toteamus että SM kilpailussa(A alle 125 cc ja nuorten Sm) ei nelarilla saa ajaa on oma käsitys ja tulkinta liiton tiedotteesta.

Kirjoittaja: Markku NissiläOnhan siellä SM:ssä ja muissakin sarjoissa/luokissa saanut ennenkin ajaa 4-tahtisilla esim. piikeissä piikillä. Nyt näille vi..n dieseleille piti pe...le tehdä tälläiset säännöt kun niilla ei muuten kerkiä. Duutsonien "reilujen kerhoon" koko porukka, joka nämä säännöt teki.

Kirjoittaja: RaksaMotocross

Motocrossin osalta johtoryhmä päätti seuraavasta poikkeusluvasta;

Koska MM- (ja EM-tasolla?) luokan 125 cc osalta on siirrytty 125 cc 2t + 250 cc 4t -kalustoon, tehdään näin myös Motocrossin kansallisen tason kilpailuissa.
Ei koske ilmeisesti SM kilpailuja.

Kirjoittaja: Pentti RaittilaHoh... hoijaa, kukahan tämä nimimerkki Raksa nyt on. Tällä palstalla piti esiintyä omalla nimellä. Lisäksi, mitä järkeä on siinä, jos SM-sarjassa saa ajaa vain 2-t pyörillä? Se on juuri se kv-sarja,johon voisi perustellusti muuttaa sääntöjä kv-käytäntöön vedoten. Onkohan "vanhoilta herroilta taas mopo karannut".