250-500cc valkokilpiendurot

Terve! Kertokaapas kokemuksianne valkokilpienduroista esim. Honda XR 400, KTM GS 250. Miten kyseiset pyörät soveltuvat normaaliin maantie ajoon, tehot, kulutus yms.

-Kiitos jo etukäteen.

Kirjoittaja: Mikko HuuskonenMillaisissa hinnoissa noi -95 ja uudemmat Hondan XR400 ja XR250 on? On kyllä ihan hienoja pelejä, ite olen nähnyt livenä kerran XR250, aika ärjy peli...=)

Kirjoittaja: Pekka VIerikka!, se Jammu oli nimenomaan se 600r, huomasin heti lähetettyäni, että meni malli väärin, sori. Oli kaupassa vuosi sitten ja varmaan niitä saisi lisää?? Siinä oli Öhlarit ja kaikki.

Kirjoittaja: Pekka VIerikka puhuu asiaa. XR400 ei ole tuontiohjelmassa, eikä edes Hondan uutta vesijäähdytettyä XR650R:ää saa kilpiin. Ainakin XR650 syynä Suomessa välittömästi käyttöönotetut EU-vaatimukset(niinpä). Muualla noudatetaan jotain neljän vuoden siirtymäaikaa, eikä tehdas ole senvuoksi toimittanut tarpeellisia dokumentteja. TT650 Jammu oli muuten siinä Kalevankadun firmassa(Hki), kysypä sieltä.
Samaten ihmetellen miksei joku ota näin kiinnostavaa pyöräluokkaa sydämenasiakseen.Ainoita todellisia allround-pyöriä.

Kirjoittaja: ierikkaOklahoma,elikkäs oukkei! Suostumme me harrastajat maksamaan sen 46 tonttuakin.No
ohan tää haaveilua , mutta vanha mummoni muinoin antoi ohjeen,että haaveita pitää ihmisellä olla ,aina niistä joku toteutuu.
Ja se jammu siellä YAMAHA-MOTOR-EUROPE sivulla on TT600r , eripeli kuin se 650cc.
Varmaan ihan hyvä sekin. Ja siitä verosta sen verran ,että seuraavaksi kun tulette valituiksi eduskuntaan, niin valitkaa LIIKENNE-, ja VALTVAR.MINISTEREIKSI entisiä
ENDUROKUSKEJA !!!

Kirjoittaja: Mekatsu IIJotta 600cc (vero 60%) pyörän voi myydä kilvillä 45k niin sen punakilpi hinta pitäis olla alle 30.000 !!! Ei taida löytyy paljon vaihtoehtoja ?

Kirjoittaja: Kees van NiftrikKotariltakin löytyy sitten LC4-mallit, jotka vastaavat paremmin XR:iä mukavuudeltaan ja sopivat katuajoon. Nyrkkisääntönä pitäisin, että 2T montulla raivoamiseen ja 4T cruisailuun eli unohda 2T, jos kadulla aiot ajella edes siirtymiä.

Kirjoittaja: Kees van NiftrikNo ei toi nestejäähdytyksen puutekaan hirveästi harmita, ellei ole tapana paistaa kannen päällä kokkelia iltanuotiolla. ;-o)

Kirjoittaja: pirhonen osmoKiitoksia vaan kaikille vastanneille! Tämä auttoi jo paljon.

Kirjoittaja: Pekka VYmmärsit oikein, nestejäähdytyksen _puute_ ei tosiaan harmita, Heh.

Kirjoittaja: IerikkaPekalle ja muille terkkuja että tällaset väli
malli pyörät lähes puuttuu Suomesta.Itse olen
zoomaillut liikkeitä ja keltaisia lehtiä et-
sien juuri xr 400 peliä. Pari on myynnissä
ollut ,mutta hinta hunajainen.Joissain Jammu
sivustoissa on vilahdellut TT-r 600 , mutta
se ei liene kotomaassa myynnissä ?
Joku maahantuojan Hemmo vois vastata , miks näitä harrastekisapyöriä ei tuoda.Dängs!
Uus kuussatanen valkokilpi, ja hinta 45 t.
Toteuttakaa toive ,ja myykää satoja /vuosi.

Kirjoittaja: J-P KemppainenJos aiot ajaa tiellä enemmän kuin 5 km kerrallaan, niin älä edes harkitse kaksitahtista kisaenduroa. Niitä ei kerta kaikkiaan ole tarkoitettu katuajoon. Tulee paha mieli sekä kuskille että kanssakulkijoille. Nelaria voit harkita, Honda lienee ajatukseen parhaasta päästä.

Kirjoittaja: Kokemukseni puolikkaasta Kotarista maantiekäytössä ja etenkin kaupunkiajossa olivat aika surkeita.Kone röpelsi eikä toiminut vajaakaasulla ajettaessa kunnolla ja täristi pintakaasulla ajettaessa etenkin kaupunkinopeuksissa. Vaatteetkin haisivat aina öljylle. Nelarienduro käy paljon paremmin siviiliajoon jos nyt välttämättä haluaa ajaa kilpaendurolla kadulla.

Kirjoittaja: pekka VAjan kolmatta kesää XR400:lla. Etupäässä sora/mettätielenkkejä, jonkinverran enduroreittejä ja melko paljon asaa.Sopii tuommoiseen hommaan kuin nakutettu, joka paikassa pärjää, todellinen jokapaikan pyörä. Öljynvaihto n. 1500km, vent.säätö n.5000km. Ei edes nestejäähdytystä murheena, suosittelen.