2010 TE 250 vai sxc-f 250

Moro ! Oon harrastelija ja oon ajellu suurimman osan ajosta hansiksen enduro -poluilla ,on tultu kokeiltuu myös joutsan ja sipoon radat/reitit ,ja ois polte vaihtaa pyörä uudempaan .Nykyinen pyörä on 250 husse te 06 90h mittarissa ja siin ei oo ollu ongelmia ,mut oon ymmärtäny et se on vähä raskas pyöränä(vanhaa tekniikkaa) ja parempi nopeilla osuuksilla . Oon tykänny tosta Hansiksen reitistä ku on tarpeeks vaihteleva/haastava nyt mietin et joko vaihdan pyörän uuteen 250 4t tai sit on pyöriny mieles myös 200 ktm 2t ,mut en oikee lämpee tolle sekotusbensasyteemille ?`? Ni kysynki teiltä hyvät enskaystävät ktm/husqvarna paremmuuksia, huonouksia ,puolesta vastaan kommentteja ?? Ja tosiaan käyn ajeleen crossia myös 5-10 vuodessa iha harrastemielessä ,mut kun toi kunto/taito karttuu ni vois kai sitä jotai kisojakin kokeilla . Nii ja noi japsit o jääny listalta se takii ku sähköstartti on luxusta ja samoin hydraulikytkin :) kaikki kommentit kullanarvoisia

Foorumit

En tiedä miks Husqvarna näyttää olevan aika harvinainen suomimetsässä? onko maahant

SEKAANNUS ! tarkoitus oli kysellä siis KTM exc-f mallista

Uusi pikkuhusse näyttää kulkevan ainakin mm-endurossa hienosti mutta kannattaa kuitenkin ostaa tuo 250 EXC-F niin voidaan sitten autella sinua säätämään ja huoltamaan. Kysy jotain kerhokaverin KTM 250 pyörää testiin kun näet noita tuolla Hansiksen kivikoissa. Myös Husaberin 390 on aivan sairaan hyvä vaihtoehto.