200 cc 2t endurot vertailuun

Kirjoitelkaa kokemuksia / kuulopuheita
kaks-satasista. Ktm, Gas Gas, Kawasakiltakin on suomen tuontimalleihin tullut uutena 200cc enduro. Poika olisi vaihtamassa 125cc isompaan 200cc ...

Kirjoittaja: KiikaHarmin paikka...en pääse tulemaan...olen töissä koko päivän...noh,ei sille voi mitään!Ehkä joku toinen kerta..sä tunnistat varmaan minut,että samat sanat sulle:-tule ihmeessä juttelemaan jos näet mua jossain!Onnea kisaan!!Pidän peukalot pystyssä!!

Kirjoittaja: Veikko niemikaks satanen rules! olen ollut todella tyytyväinen omaan gas gas 200cc enskaan! se on ollut kohta minulla jo 1.5 vuotta eikä mitään vikaa oo ollu.

Kirjoittaja: pirhonen osmoen kyl siit tunnistamisest tiiä mut... kiitti kummiski onnee tarvitaa jos haluu et syntyy tulosta ps:nyt meil on 2000mallin kaks satanenki sil sit ajellaa kisoi ku on ikää...

Kirjoittaja: KiikaMistä johtuu Gas Gasin "huono maine"?Aina kun joku kysyy millä pyörällä ajan,ja vastaan Gassilla niin monet alkaa nauraa tai sanovat heti että pyörä on huono...vaikka ne eivät koskaan ole kokelleet sitä!Monet minun pyörääni kokeilleet ovat itsekin ostaneet Gas Gasin!!Itse olen ollut todella tyytyväinen!!Gas Gas on hyvä pyörä!!Mitä luulette, mistä se maine voisi johtua?

Kirjoittaja: antti vesanenSE HUONO MAINE ON JOITTENKIN MUIDEN MERKKIEN EDUSTAJIEN SYYTÄ HE "AIVOPESEVÄT" ASIAKKAAT NIIN ETTÄ HE EIVÄT TAATUSTI OSTA GASSII! ps:kokemusta on monta tuttuu on joutunu tän aivopesun uhriks ja iteki melkee mut onneks en menny lankaa... ..ja ostin ehdottomasti voittamattoman GAS GASIN!. Mut ei se mitää nyt niit gas gasei on ruvennu tulee kisoihi huimasti lisää ja koht niit on paljo!! Ja nyt on tulos koht uusii mallei eli nelareita, sit rupee gassei vilisee nelari luokissaki!. jee jee t:Antti ps:GAS GAS RULES!!

Kirjoittaja: antti vesanenkiikalle: mä en ollu toi joka oli vissii yrittäny matkii mua... kuulun siis orimattilan mk:hoon meen ajaa porvoosee lontilan lenkille ens lauantaina jos oot paikal ni tu juttelee! t:antti ps:ei siel varmaa muit o samanlaisel pyöräl ku mul ni tiiät ainaki sit kuka oon. ps2:painu sä pekka niitte paries ja satties kaa hevon helv....#$%@## SUN KAASUS TAITAA HAISTA PAHALLE.

Kirjoittaja: KiikaKuules Pekka...Oletko koskaan ajanut Gas Gasilla?Kuullostaa siltä että olet yx niistä joka on saanut päähäsi että Gas Gas on huono, mutta itse asiassa et ole kokeillut sellaista ennen...Ehkä siks kun se ei o yhtä suosittu kun honda,kawa tai yamaha...mutta varmasti yhtä hyvä,voin sanoa kokemuksesta!!

Kirjoittaja: pirhonen osmonähdään su 4.3. Mul on keltainen bedford.
Vähä ajettu ja hyväkuntonen. Olen vaalea
162/94 sporttinen. Pehkonen voi tulla vapaasti kokeilee Gas Gasii ni äijä hiljenee.

Kirjoittaja: Pekka PehkonenOnx tää joku chattipalsta nykyään?
Onnea nuorelle parille. =)
ps.kaasu kaasu haisee

Kirjoittaja: antti vesanenMORO!joo se on toiminu tosi hyvin ei muuta vika o ollu ku valo puola kärtsäs mut se oli mun oma vika, oon ollu tosi tyytyväinen! se on mulla kohta vuoden ollu. kyl seuraavaki pärtsä on taatusti gasgas... varmaaki kaks satanen kuhan eka ois ikää mut reilun vuoden päästä... hyvää kevättä ja hyviä ajo kelejä t:antti

Kirjoittaja: KiikaKuulostaa todella hyvältä!Ja kiitos samoin!Onnea kauteen!!

Kirjoittaja: KiikaEipä kestä!!Mihin seuraan kuulut?Ja ootko menossa ajamaan Lahteen tai Jämsään huomenna?Jos et niin kannattaa käyttää aika hyväksi ja reenata...Sipoon rata on auki että...nähdäänkö siellä?

Kirjoittaja: pirhonen osmothänks

Kirjoittaja: pirhonen osmoootkos kiika ennen ajanu gas gas 125:sel crossii ku cellen seinäl oli kuva jostai kiika packalenist? . minkälainen peli se oli ajaa, kulkiko, ym ym?? mul on gas gas 125 enduro temmin koneel ja se on hyvä! mun mielest.

Kirjoittaja: KiikaMoi Antti!
Kyllä minulla on ollut Gas Gas piikki ja nyt se on veljelläni ja se on toiminut ihan hyvin mutta minulla oli vähän vaikeuksia pyörän säätöjen kansa ja oli jotain muuta vaikeuksia mutta voi kyllä olla että viat oli minussa eikä pyörässä...en muista!Vaidoin 250:seen ja se oli ehkä vähän iso minulle...ja 200 on ollut minulle paras ei ole ollut mitään vaikeuksia!Onko Gas Gas muuten toiminut?Oletko ollut tyytyväinen pyörään?Ai että olet nähnyt valokuva minusta...ai,ai..nolottaa... :)

Kirjoittaja: Tommi KivimäkiEi kai ollut Turun mies? Tuttu vika -00 pyörässä. Maahantuojalla on kuulemma neuvo ko. vikaan. Muuten loistava pyörä!!!!

Kirjoittaja: J-P KemppainenItselläni on 00-mallinen KTM 200, jossa ei kyllä ole ollut mitään vikaa ei laatikossa eikä muuallakaan. Harrastelijalle mukava pyörä kaikenkaikkiaan.

Kirjoittaja: ktm 200 -99 tai -00 ei ainakaan kestä vaihdelaatikko kylän mies joutui laittaa laatikon kahdesti uusiksi ja halpaa oli kuulemma...

Kirjoittaja: KiikaGas Gas -00 on toiminut hyvin ja paras pyörä mikä minulla on ollut!Kevyt ja helppo ajaa.

Kirjoittaja: Juha KoivulahtiJos löydät jostain niin lueskeleppa Bike 3/1999. Vertailussa KTM 200exc, GasGas ec 200, Kawasaki kdx220 ja kawa klx300...

Kirjoittaja: antti vootkos kiika ennen ajanu gas gas 125:sel crossii ku cellen seinäl oli kuva jostai kiika packalenist? . minkälainen peli se oli ajaa, kulkiko, ym ym?? mul on gas gas 125 enduro temmin koneel ja se on hyvä! mun mielest.