2-t gurut?

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenterve!
loytyykö suomenmaasta heppua joka osaisi rakentaa kohtuuhinnoin ktm380 koneesta kunnon tykin?
ihan pienellä kutittelulla, putki ja kansi+säädöt niin noista on irronnut 63hv konetehoa, miten sais lisää sekä paremman vääntöalueen ?

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenjuuh, täytyy tilata se putki ja sen jälkeen miettiä mitä seuraavaksi..

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenei näyttänyt doman 2-t putkia enduroshopista löytyvän.

mutta jenkkilän suunnilta sais tollaista: $229.99 GNARLY PIPE KTM380 98-02

hyvää vääntöä tässä haetaan, ja myös tehoa saisi olla enmmän mutta se on toissijaista.

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenja heput jotka on 2-t kansien kanssa leikkineet ja sorvailleet, huutakaa hep!

Kirjoittaja: Kees van NiftrikHep - vai pitäisikö huutaa hehheh? Tämä "tosiguru" nojautuu Tunturin 50cc (mallia Senior-kansalainen)- ja Honda CR 125 Elsinore-kokemukseen todetessaan, ettei 2t-moottorin kansi ole niin kauhean mielenkiintoinen. Jos jotain haluaa näprätä edellä mainittujen tarinoiden lisäksi, niin huuhtelukanavia voi aina kiillotella, kun näyttävät olevan aivan käsittämättömän näköisiä valun jäljiltä vielä nykypyörissäkin. Vääntö tulee niiden kiekkojen mukana niin kuin tehokin ja sitä voi temppuilla lisää vauhtipyörän lisäpainoilla tai ylimääräisillä helman tiivisteillä. Kaasari kurkkuineen ja imupuolen läpät yhdistettynä sopivaan pakoputkeen ovat mielenkiintoisempia kuin kansi+putkisto-yhdistelmä, jolla viritellään nelitahtisia. Muutenkin kaks

Kirjoittaja: KALEVI JÄRVINENMoi Jyrki !!! Soittele P. 0400-505 225 T: KJ

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenterve kalevi, soittelen jonain päivänä päivemmällä.

laitteen vm on -99.

itsekkin tullut hieman luettua 2-t koneista, ja kannen kanssa leikkimisistä.
saa aika kohtalaisen vääntökäppyrän aikaan jos osaa kannen sorvailla oikein.

yksi kansi ja putki olisi myynnissä jolla laulaa 57hv kumiin ja +45newtonia 4500rmp kohdilta ylöspäin, taitaisi olla loppupeleissä halvin vaihtoehto myöskin.

Kirjoittaja: Jarmo NiskanenJuu, tännekin passaa soitella, voin kertoilla noista sytkistä lisää.
040-5249895

Kirjoittaja: Ville SepponenJenkeistä saa tilattua fmf:n gnarly putkia tuohon. Ne on nimenomaan vääntäviä putkia. Sitten saksalaisten maasta enduroshopista saa doman putkia. Doma on jees...

Kirjoittaja: Jarmo NiskanenPerinteiset 2-t virijutut pätee tuohon, kansi ja pakoputki, sylinterin aukot kohdilleen, ohjelmoitavat sytkät, että saa ennakot muutosten jälkeen oikeaksi. Huolellista säätämistä ja mittailua dynossa. Siitä se irtoaa.

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenmistä säädettäviä sytkiä saa?

Kirjoittaja: HENRY ELDtuolta allrightiltä saa crd ohjelmoitavia sytkiä..

Kirjoittaja: Timo VesaloMoro!
kyseleppä ohjelmoitavia syttyjä ALT control Oy:stä, siellä myyvät JD racing ignition bokseja. on todettu todella hyviksi ja toimiviksi! Säätötyöt onnistuu keskisuomessa. puhelin: 040-5249895.

Kirjoittaja: Jyrki Kuparinenok, täytyypi kysellä noita sytkiä noista liikkeistä.

seuraava kysymys, mikä putki? vääntöalue on aika tärkeä juttu, kun mönkkärissä kone on.

mitään peruttamatonta en ainakaan pytyyn tee itse, ei ole niin paljoa tietämystä.

mutta sytkä,kansi ja putki sekä säädöillä voisi jotain jo irrota?

Kirjoittaja: Timo Vesalominkä vuosimallin laite? ei ole ainakaan fmf:llä putkee tuohon, procircuitilla ois 360cc kotariin hyviä putkia...mutta ei löydy 380cc putkee miltään listalta...noilla sytyillä saat aikalailla parannettua aluetta ja kun tekee kannen lisäksi. soita tonne ALT kontroliin, rupee tapahtumaan...arvelen että pytylle ei tartte tehä mitään niin säilyy ajettavuus parhaiten.