125cc 2-t --> 250cc 2-t

Kirjoittaja: ARTO AHLSTENvähän aikaa selailtuani en löytänyt tietoa mitä etsin. Toki tieto löytys jos pääsisin koeajaan. Paljon mahtaa olla suurinpiirtein 125cc tehoissa eroa 250cc (pollet ja vääntö)? Nyt ajanut 125cc hondan crossilla ja seuraava pyörä ehkä saattaisi olla 250 cc enska. Miten paljon puolikas antaa anteeksi kaasukäden virhettä jollain nopeella "pomppupolulla", tätä en itse viitsi kokeilla =) ja antaako puolikas enduro tehon "pehmeämmin" ulos kuin piikki crossi, itse luulen niin, mutta korjatkaa. Taitaa olla aika paljon raskaampi ajaa tuolla puolikkaalla, mutta eiköhän siihen totu. Kummalla helpompi ajaa spooreissa (esim. lumispoorit)? + ja - puolia kehiin kanssa.

Hirvee läjä taas kysymyksiä, mutta koittakaa kestää ;)

Kirjoittaja: ARTO AHLSTENja pieni lisäys:
vaihtoehdot taitaa olla mulla nyt gas gas ja ktm. kumpaan saa paremmin varaosia ja halvemmalla? hankinta mahdollisesti ensi syksynä ja vuosimalli 2002-2004

Kirjoittaja: TOTTI RAITTILAJos olet vauhdiltasi kuten minä, eli satunnaisesti harrasteleva köröttelijä, suosittelen lämpimästi valitsemaan siitä välistä, eli 200-kuutioisen kaksitahtisen. Alavääntöä kuin puolikkaassa, mutta ei niin repivää tehoa, mutta kevyt kuin piikki. Nyt kun olen muutaman tunnin ehtinyt ajaa EXC 200:lla ei tulis mieleenkään vaihtaa mihinkään!

Kirjoittaja: ARTO AHLSTENjust se 200cc huokuttelee noiden ominaisuuksiensa puolesta....olin unohtanut sen kokonaan =)