125 CrossiPyöristä

Kyselen Vaan Että Mikä 125 ois Paras Hankinta
Kun En Ole Ennen CrossiPyörää Ostanut Niin
En Oikeestaan Tiedä Että Mikä Merkki Toimii Parhaiten 94-97vm ?

Kirjoittaja: J Mäkeläsplitfire, miksihän et hondan 98-malliin koskisi? itse oon ajanu uudesta asti Honda CR125R:llä siis mallia -98 ja vikaa ei ole ollut, ainoastaan kuluvia osia pitää vaihdella kuten muissakin, eli mäntää, kytkin väli/massalevyjä, iskareita huoltaa, jne. jne. hyvä pyörä, suosittelen, varmasti tarpeeksi tehokas, vielä esim. radvalve niin tulee kohtalaisesti vääntöä, tehoputkea ei kannata laittaa sillä motocross/katupyöriä ikänsä laittanut ja niillä ajanut ammattilainen J. Ahonen sanoi et hondassa paras putki on vakio, kyseli et oisko mulla honda cr:n putkea, ukko ois laittanu sen -96 rämmän piikkiin =) eli näin, osta pois jos tulee vastaan mut älä mitään 15tonnin romua!

Kirjoittaja: tm manTEmmi raikaa ku muut jo laukee!!

Kirjoittaja: ktm miesHONDA KESTÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoittaja: Tommi VesaloItselläni on nyt käytössä -98 susukin piikki. Talliin se ilmestyi uutena 98 syksyllä. Virtavehkeiden alakäämi meni mykäksi viime kesänä, noin 200 tunnin kohdalla.Kaikki koneen laakerit vaihdettiin samoihin aikoihin. vain kampiakselin ja kiertokangen laakereissa oli väljyyttä, muut oli ok, mutta vaihdettiin varmuuden vuoksi. Kakkosvaihteen ratas menee vaihtoon sadan tunnin välein. Ratas ja tuo sähköhomma on ainoat ns. ylimääräiset huollot. Kykin on kuin uusi eikä muihinkaan susukeihin, (93, 97 ja 2000) mitä tallissa on ollut, ole tarvinnut tehdä kytkimelle mitään. Vesipumput ja pakoaukon säädinsysteemit koneen puolella ovat myös olleet koskemattomat, mitä ne eivät ainakaan hondissa(97) ja kawoissa(97) ole.
Pyörä on aivan törkeän hyvän tuntuinen ajaa sekä moottoriltaan että alustaltaan!!! Moottori vetää kovaa kovilla kiekoilla ja välialueella on pieni monttu. Juuri tuon montun takia sillä oppii ajamaan. Eikä se monttu nyt syvä ole, kyllä sillä ajelee enduropolkujakin. Monttu ei rassaa edes hermoja, vaan kaikkein eniten käsiä. Takaiskaria ei ole vielä huollettu kertaakaan(hävettää myöntää se), mutta se vaan näkyy toimivan. Kohta se kyllä tarkastetaan. Eli tommonen on 98 suzuki. Hyvä pyörä! Jos semmoista ostat, kokeile hyppiikö vaihde kakkoselta vapaalle.

Kirjoittaja: Jussi LankiJoo No Ei Tarvitse Enää Kehuskella Noita Omia Pyöriä Ja Eiköhän Nyt Kaikissa 125:issa
ole tarpeeksi tehoa että tuskin ne nyt sentään boooooaaaaa mutta minua olisikin
kiinnostanut että miten eri merkit kestää
ja vaikka onko männät kalliita missä merkeissä

Kirjoittaja: anakondaKawa sanoo ylämäis BOOOOOOOOO

Kirjoittaja: Team SplitfireAnakonda sinä tuon taidat tietää...
Minun kanta asiassa on se että ostat vain mahollisimman uuden pyörän...(hyvä kuntosen tietysti)
honda 125 -98 siihen en menisi koskemaan.
mutta kaikki pyörät on hyviä vaikka nuille oman pyörän kehujille se ei mene millään jakeluun!
Oma kohtaisesti suosin kawaa. ai miksi? ei ole ollut ongelmia minkäänlaisia tekniikassa eikä jousituksessa ja teho on riittäynyt ainakin vielä... joten osta se pyörä mikä mielyttää!

Kirjoittaja: hossiosta vääntävä kawasaki !!!!

Kirjoittaja: Jaakko Huikari95-97 Honda...mutta eihköhän se noissa käytetyissa ole kunto mikä eniten ratkasee,eikä se minkä värinen pyörä sattuu olemaan tai mitä siinä tankissa lukee!!
Aivan sama millä ajat,jos peli on kunnossa/säädöissä niin kyllä se on ihan kuskista kiinni...ja se on tuurista miten sattuu kestämään,vaikka voihan joku merkki olla vähän kestävämpi kuin toinen.

Kirjoittaja: Jukka SundvallMiten ois jos sovittais hei kaikki et ei kysyttäis tämän tyylisiä kysymyksiä kun nuo vastaukset jotenkin pilaa tän koko palstan! Lassin ja Hossin jälkeen tulee taas kohta joku sanoon et älä semmosta paskaa kawaa osta vaan osta suzuki ja kotarikin hajoo heti! Jaakon kommentti on asiallinen ja kannatan sitä mut jotenkin vain nää keskustelut pistää puhaltaan! Kysymyksen esittäjällä on ihan aiheellinen kysymys mutta ymmärrät varmasti kantani?

Kirjoittaja: Lassi YlönenOsta Kotari tai yamaha itse kannatan kotaria.