125 Crossien Kunnosta

Tällaista kyselen että jos nyt vaikka ostan kesällä vaikka 125 96 tai 97 kawasaki suzuki
Honda jonkun noista merkeistä niin onko ne käytetyt aina siinä kunnossa että pitää samantien vaihtaa kaikki laakerit tiivisteet
mäntä öljyt tulppa ym. ja vielä että saakos
13-14tmk hyvää 96 tai 97 125:sta ?

Kirjoittaja: pirhonen osmoVoip olla että vuotaa kannen välistä ja antaa näin painetta vesijärjestelmään, jolloin käy niin että vesi tulee pihalle heikoimmasta kohdasta jos ei tule korkin kautta. Yammussa vesi menee kait lohkojen kautta vesi pumpulle, joten mahdolliset vuotopaikat ovat vesipumpunakselin stefa ja oikean puoleisten moottorin lohkojen väli, siellä pitäisi yleensä olla o-rengas, ei kai ole unohtunut... Eli laita uusi kannen tiiviste ja katso nuo paikat, niin pitäisi toimia.

Kirjoittaja: pirhonen osmoVoip olla että vuotaa kannen välistä ja antaa näin painetta vesijärjestelmään, jolloin käy niin että vesi tulee pihalle heikoimmasta kohdasta jos ei tule korkin kautta. Yammussa vesi menee kait lohkojen kautta vesi pumpulle, joten mahdolliset vuotopaikat ovat vesipumpunakselin stefa ja oikean puoleisten moottorin lohkojen väli, siellä pitäisi yleensä olla o-rengas, ei kai ole unohtunut... Eli laita uusi kannen tiiviste ja katso nuo paikat, niin pitäisi toimia.

Kirjoittaja: yrjö koskenkorvaTommonen 96-97 satapiikki pyörii siinä 14-16
Tonnin välissä.Mikäli on vähänkään siistimmässä kunnossa.Tämä on mun mielestä ihan kohtuu hintainen.Mutta muista tosiaan
käydä läpi noi linkun laakerit ja swingin
laakerit Voi maksaa hunajata!Myös emäputken
laakeri,Ja runko laakerit,Kokeilemalla niin kuin joku kun tossa sanoi ota virtakopan koppa auki ja heiluta kampiakselia jos tuntuu väljää,niin
varmaan runkolaakerit kaipaa vaihtoa.Näin aluksi hyvää kevättä!

Kirjoittaja: pirhonen osmoVoip olla että vuotaa kannen välistä ja antaa näin painetta vesijärjestelmään, jolloin käy niin että vesi tulee pihalle heikoimmasta kohdasta jos ei tule korkin kautta. Yammussa vesi menee kait lohkojen kautta vesi pumpulle, joten mahdolliset vuotopaikat ovat vesipumpunakselin stefa ja oikean puoleisten moottorin lohkojen väli, siellä pitäisi yleensä olla o-rengas, ei kai ole unohtunut... Eli laita uusi kannen tiiviste ja katso nuo paikat, niin pitäisi toimia.

Kirjoittaja: pirhonen osmoJep, vaikuttaa siltä että jammustasi on mennyt rikki vesipumpun akselin stefatiiviste.

Kirjoittaja: Henri hakalaVoikohan mun yamahassa olla vesijäähdyttäjän tiiviste rikki kun vettä kuluu paljon ja öljy on vaalea?

Kirjoittaja: valtteri kievimaamul ois 97 yamaha myynnissä 14.000

Kirjoittaja: Tuomas pEi tota oikein voi yleistää, että KAIKKI ois huonoja. Tuohon hintaluokkaan saat varmasti jo ihan hyvän pärrän,ja eikös se niin ole että jos pyörä on kunnossa niin myyjäkin kehtaa pyytä siitä hyväähintaa, meinaan lähinnä sitä että jos sulle tulis joku kauppaamaan 2ooo-mallista pyörää 14tmk ni olis aika epäilyttävää.
toivottavasti ees vähän autto..

Kirjoittaja: jollain 15000 mk:lla voisit saada pari kesää kilpaa ajetun pyörän.suosittelisin ostaan tällaisen koska niitä on todennäköisesti myös huollettu.jos ostat pyörän harrastelijalta niin ei tiedä onko pyörää huollettu.itse myin -99 piikin jammun viime syksynä 14500 mk:lla.

Kirjoittaja: Tommi VesaloNiin...eihän se pyörän kunto aina hinnasta riipu eikä toisinpäin, mutta yleensä kuitenkin. Jokatapauksessa asia on niin, että mikään osa ei pyörässä ole ikuinen. Mäntiä vaihdetaan tietyn tuntimäärän välein, samoin laakereita ja muitakin osia. Jos sillä ysiseiskalla on revietelty yhtä kyytiä nämä muutama kesä ja talvi ja myyjä sanoo, että hyvä pyörä, ei ole tarvinnut konetta avata vaikka ajoa on jo 150 tuntia, niin laakerit ovat kyllä jo aivan lopussa. Koneen laakereista voi testailla helposti ainoastaan kampiakselin toisen laakerin. Magneeton koppa irti ja ei kun ravistelemaan. Käsillä tuntuvaa, saati silmällä näkyvää välystä ei saa olla. Ketjut ja rattaat näkee silmällä ja pyörien laakerit ja ohjauslaakerit tarkastetaan pyörittelemällä ja heiluttelemalla.