125 85-89 ?

Kirjoittaja: NoviisiOlisko jollain kokeneemmala jotain neuvoa kun meinasin ostaa jonkun halvan 125 ( N.5000 ) ekaksi crossiksi.
Erityisen kiinnostunut olisin kawan 86 mallista, myös Yamaha 87 kiinnostaa. Onko jollain omakohtaisia kokemuksia näistä pyöristä.
80 luvun puoliväli kiinnostaa

Kirjoittaja: Minä maksan ja ajan itseRiippuu budjetista - kyllä uudetkin pyörät huoltoa tarvitsevat sen lisäksi, että niiden jälleenmyyntiarvot alenevat 5-10000 fim vuodessa. Iso itävaltalainen voi mieletäni olla 10-15 vuottakin vanha, koska alumiini ja muut nopeasti kuluvat valuseokset keksittiin Itävallassa vasta pari vuotta sitten.

Kirjoittaja: Isä maksaa minä ajan!Unohda nuo vanhat romut! Kohta saa jo 2001 malleja!

Kirjoittaja: Minä maksan isä ajaaOsta tuoreempi peli,vanhojen kanssa menee hermo!Jos ei rahat riitä,ota joustoluottoo.Sillä summalla,jolla rakennat vanhaa pommia kuussa,lyhennät kummasti uudempaa ja jää vielä ylikin.Lisäksi saat ajaa enemmän,kun pyörä ei ole koko aikaa levällään.

Kirjoittaja: LaakiAinakin muistaakseni 88 RM:iä kehuttiin jossain, että olisi ollut silloin kärkisakissa. Ainakin 250cc. Ja onhan 125 aina suurinpiirtein rungoltaan sama. Ei ihan.

Kirjoittaja: stylefreeTuon ikäluokan piikeistä ottaisin -88 CR125:n

Kirjoittaja: toni lotonenMulla oli -86 KX 125 ja oli muistaakseni kaikin puolin hyvä pyörä.Se tosin oli silloin uusi,että en tiedä missä kunnossa mahtavat tuon ikäiset tänäpäivänä olla.

Kirjoittaja: KX-125-90Osta Kx125-90,saat sen tinkaamalla samaan hintaan.Se on hyvä.

Kirjoittaja: Jarmo MaurialaSijoita ihmeessä pari donaa enemmän ja osta kunnon pyörä. Kun ostat vanhan pommikoneen saat hakata tuskassa rahaa kiinni siihen ja silti se on aina paskana. Kerralla ostaa vähän uudemman niin säästää rahaa ja ennenkaikkea hermoja.