-04 yzf250 cdi testaus apua!!

Kirjoittaja: Hannu ViereläVoisko joku, jolla on samanlainen pyörä testata minun cdi boxin? Kävin manuaalin mukaan kaikki sähköjutut läpi ja viimeiseksi vaihtoehdoksi jäi tuo cdi, mitä ei voi testata kuin samanlaisessa pyörässä. Ei raaski tilata noinkin kallista osaa ennen kuin on 100% varma, että se on rikki. Yht.otot puh: 0409114198, Vantaa

Kirjoittaja: Hannu ViereläKertokaa mikä voi olla rikki, kun kipinää ei tule vaikka kaikki on testattu manuaalin mukaan moneen kertaan. CDI unit on ehjä, puola on ehjä, liitokset ok, tulppa ok, johdot ok, cdi magneto ok, tappo nappi ok, vapaa kytkin ok. Onko kampiakselissa jotain asennon tunnistinta? Manuaalista en löytäny. Polkimella poljettiin ja magneetolta tuli jännitettä.

Kirjoittaja: Jukka OittinenPick up coil rikki tai ilmarako vauhtipyörään väärä,vauhtipyörässä metallilastua,tulpanhattu rikki,kampiakseli rikki=maadottaa kentän.

Kirjoittaja: Hannu ViereläNo niin , vika saatiin korjattua viikko sitten. Ongelma oli että magneeton takana oleva piuha oli ilmeisesti ajan saatossa kulunut melkein poikki ja oli enää parilla säikeellä kiinni. Ihmeteltiin kyllä, että arvot ovat kunnossa kun mittarilla mitattiin, olisko sitten lyönyt kyseinen piuha maahan tai jotain. Pääasia, että nyt toimii ja kovaa ajoa vaan!

Kirjoittaja: Hannu ViereläNo nyt se paska hajos taas radan varteen.. En tiiä mikä tuli, sama vika ku viimeksi, kipinä katos. Arvot mitattiin mutta kaikki on taas kohdallaan, puola antaa vähän liian pienen vastus arvon, mutta toimi kuites kaverin 450yzf:ssä. Pakko ottaa huilia koko vehkeestä ettei mene hermot kokonaan... Niin ja jos joku ystävällisesti samanlaisella pyörällä ajelis lavangon suunnalla niin oisin erittäin kiitollinen jos sais sen puolan vielä testattua yzf250:llä