Sulje mainos tästä

Naistoimikunnan puheenjohtaja haussa

08.03.2018 - Yleistä alalta
Suomen Moottoriliitto hakee naistoimikunnalle puheenjohtajaa / lajipäällikköä.
SML:n naistoimikunnan puheenjohtaja Kristiina Komulainen on jättämässä tehtävät ja SML haluaa kiittää Kristiinaa hienosta toimikunnan puheenjohtajakaudesta ja moottoriurheilun eteen tehdystä työstä!

SML hakee nyt Kristiina Komulaiselle seuraajaa ja naistoimikunnalle uutta puheenjohtajaa/lajipäällikköä.

Naiset osallistuvat aktiivisesti ja laaja-alaisesti SML:n toimintaan ja naistoimikunnan puheenjohtajan/lajipäällikön tehtävänä on johtaa toimikunnan toimintaa ja kehittää naisten roolia ja osuutta kilpailutoiminnassa sekä toimitsija- ja luottamustehtävissä.

Henkilöesitykset ja esitettävän henkilön suostumus tehtävään tulee toimittaa SML:n toimistolle osoitteeseen office@moottoriliitto.fi 25.3.2018 mennessä.

Lisätietoja asiaan liittyen on saatavilla SML:n toimistolta.

SML tiedotus

Kommentit

Kirjoittanut kymis, 08.03.2018, 10:32
Onpas tyhmä moottoriliittomainen uutinen. Ainoa oikea vastus on: VANTAAN VAUHTIPUISTO!!!
Kysykää vaikkapa Kurrelta ja/tai Pasilta.
Paavo Kymäläinen
Kirjoittanut kymis, 08.03.2018, 19:01
Somessa joku on kysellyt onko VMK kussut minun muroihin. Vastaus on, että ei.
Eikä kukaan muukaan minun muroihin, mutta Moottoriliitto kusi ja tallasi lattiaan kuukausi aikaisemmin nimeämänsä trialin lajiryhmän.
Liiton työvaliokunta, jossa taitaa olla yksi(1) henkilö, joka on edes käynyt kerran trial-kisassa.
Olympiakomitea järjestää ns. SM-viikon, jossa on urheilulajeja laidasta laitaan. Olympiakomitean slogan on "URHEILIJA KESKIÖSSÄ".
Moottoriliitto päätti, että Vantaan Vauhtipuisto on keskiössä.
Eikös se sitten sopisi myös naistoimikunnan johtoon?
Tässä Moottoriliiton työvaliokunnan (käytännössä hallitus) päätös:
Moottoriliiton työvaliokunnan päätös:
"SM-viikon tapahtuma järjestetään VMK:n toimesta ja toivotaan, että lajiryhmä on mukana
järjestämässä tilaisuutta.
Syynä edullisemmat järjestelykulut ja Vauhtipuiston kehittäminen Toivotaan myös, että selvitetään pystytäänkö tapahtuma järjestämään perjantaina."
Että silleen taas motukkaurheilussa motivoidaan vapaaehtoisia (trial-lajiryhmä) toimimaan.
Kirjoittanut Raaseri, 09.03.2018, 08:48
Parahin Kymis

On hienoa nähdä palosi trialin edistämiseen. En itsekään ole kaikkien liiton tai lajiryhmien päätösten kannalla. Esimerkiksi enskanumerot tai kamerasäännöt - on todella hankala nähdä miten ne kehittävät nurkkaan maalattua moottoripyöräurheilua, tai edes sen turvallisuutta eteenpäin. Tällaisissa asioissa myös mina kysyn nähdäänkö metsää puilta?

En tunne tuota mainitsemaasi tapahtumaa ja taustaa kovinkaan hyvin. En ole edes VMK jäsen. Mutta VMK on kyllä harrastajan silmin katsottuna yksi aktiivisimmista kerhoista ja lisäksi suuren yleisön kannalta ajateltuna sijainti on todella keskeinen panostaa yksittäiseen tapahtumaan.

Suurten tapahtumien yhteyteen voi yleensä perustaa sivutapahtumia. Hanskalliossa lienee vielä trialrata? Tai Vauhtipuiston varikolta luulisi saavan tilaa tehdä näytösrata trialiinkin. Kuulostaisi siltä että trialaktiiveille olisi mahdollisuuksia, jos vaan onnistutte puhaltamaan yhteen hiileen ja unohtamaan vanhat kaunat.
Kirjoittanut kymis, 09.03.2018, 16:15
Trialiin saatiin uusi lajiryhmä tälle vuodelle. Melko varmasti yhteistyökykyinen ja lajia yhdistävä. Liiton hallituksen ylikävely ei kylläkään juuri motivoinut.
Mitä sitten tulee VMK/Vauhtipuisto/Hanskallio linjaan, niin VMK:lla oli viimne vuonna kaikkiaan kolme (3) kertalisenssiä trialiin. Vauhtipuistossa on viimeeksi järjestetty trial-kilpailu 2012 (PM-kisa). Järjestäjänä kirkkonummelainen MP-taito, tietääkseni VMK:n osuus oli laskuttaa sähkönkulutuksesta. VMK ei ole järjestänyt yhtään trial-kisaa vuosiin. Hanskalliolla kisoja on järjestänyt HMK, mutta sekään ei enää viime vuonna.
Huhuin ei yleensä kannata uskoa, mutta Hansiksen "ratamaksu" taisi olla sitä luokkaa: "Älkää tulko tänne häiritsemään".
Minun paloni on motukkaurheilu, lajilla ei ole juurikaan väliä. Taidan olla yksi niistä harvoista, jotka ovat avustaneet lehtiä lähes kaikissa lajeissa alkaen aikanaan Heikki Mikkolasta, Yrjö Vesterisestä ja Jarno Saarisesta.
Kannattaa myös huomioida, että Moottoriliitto ei koskaan reagoi mihinkään moottoripyöräurheilu juttuihin.
Liiton työvaliokunnan päätös oli täydellinen floppi, joka ei millään selittelyllä parane.
Miksi muuten kukaan noista kertalisenssin ottajasta ei lähde vetämään VMK:n trial-toimintaa aikuisten oikeasti?
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kirjaudu
> Rekisteröidy > Unohtuiko salasana

Gallup

Lataa...

info@xracing.fi
jani.hovi@xracing.fi
© 2009-2014 www.xracing.fi
24MX - Euroopan suurimmat motocross valikoimat löydät www.24mx.fi
Image 01
Image 01
Image 01