Sulje mainos tästä

Motocrossin lajiryhmä tiedottaa

16.03.2011 - Motocross
Suomen Moottoriliiton alainen motocrossin lajiryhmä tiedottaa kauden 2011 muutoksista Mx-liigaan sekä muistuttaa kaikkia kauden 2011 kilpailunjärjestäjiä maaliskuun lopun infotilaisuudesta.
Mx-liiga 30.-31.7.2011

Mx-liigan osakilpailu 30.-31.7.2011 on siirretty Turun Moottorikerholta (TMK) Jalasjärven Moottorikerho/UA:n (JaMoKe/UA) ja Kurikan Enducrossin (KurEC) yhteisesti jaettavaksi. Kilpailut ajetaan sekä JaMoKen että KurEC:n radoilla. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin. TMK järjestää aiemmin ilmoitetun mukaisesti SM-supercrossviikonlopun 23.-24.7.2011.


Muistutus kilpailujärjestäjien ja valvojien infopäivästä 26.3.2011

Aiemmin ilmoitetun mukaisesti kilpailunjärjestäjien infotilaisuus pidetään lauantaina 26.3.2011 Lahdessa. Paikkana toimii Lahden urheilukeskuksen auditorio (hiihtomuseo, Salpausselänkatu 8, Lahti). Kello 11-15.

Tilaisuudessa käydään läpi sääntömuutokset kaudelle 2011 sekä yleisesti kilpailun järjestämiseen liittyviä asioita. Mukaan toivotaan myös kauden 2011 kilpailujen valvojat.

Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista.

Lisätiedot:
Motocrossin lajiryhmä
lajiryhma@smlsupercross.fi

Teksti: MX-Lajiryhmä
Kuva: Xracing

Kommentit

Kirjoittanut Oliko pakko, 16.03.2011, 17:07
Oliko pakko laittaa samalle viikonloppuna päitsin kanssa, vai onko taas vanha ajatus lajiryhmällä, ettei nämä kaksi lajia (enduro ja motocross) voisi mitenkään toimia yhdessä. Varmaan olisi löytynyt muukin viikonloppu. Toimitsijoita ei noissa kehoissa ole niin paljon, että voisi jakaantua. Älkää ihmetelkö, jos osallistujia ei ole niistä kerhoista otka osuvat päitsin reitille.
Kirjoittanut pertsa, 16.03.2011, 18:02
Ihan hyvin sattunut tosiaan tuohon päitsi viikonlopulle? Ihmettelen miksi muu viikonloppu ei tosiaan onnistu...
Kirjoittanut sama virsi täälläkin, 16.03.2011, 18:15
Erittäi älyvapaata laittaa koulutus päitsiviikonlopulle. Olisi ollut mielenkiintoista mennä kuuntelemaan kun paikkakin olisi ollut sopiva (ei aina helsingissä asti)
Kirjoittanut wolvie, 16.03.2011, 19:23
tarkoittaako tuo TMK:n kisan jakaminen, että luokat jaetaan kahtia ja osa JaMoKelle ja osa KurEC:lle ja välttämättä tuona viikonloppuna ei ole mitään kisaa?
Kirjoittanut no nih, 16.03.2011, 22:10
näin yhteistyö toimii...
Kirjoittanut Alunperin?, 17.03.2011, 11:13
Turussa taitaa olla lajiryhmäläisten edustajia, jos niille on alunperin myönnettu KAHDET kisat peräkkäin.. kaikki kun ei saa edes niitä yksiä sopivaan ajankohtaan. Ja samat kerhot joutuvat aina puljaamaan ja muuttamaan kisaviikonloppujaan. Tuo kisan jakaminen tosiaan kuulostaa melko oudolta...
Kirjoittanut Täh?, 17.03.2011, 15:13
Huippuluokan kommentteja kisakalenterista, noista nimittäin huomaa heti, ettei oo edes katsottu Liiton sivuilta kisakalenteri v.1:stä tai v.2:sta. Tai jos on katsottu, niin luetun ymmärtämisessä on hiukan kehitettävää...
Kirjoittanut Åke, 17.03.2011, 16:59
Hyvä. Ei tarvi reissata niin pitkälle kun asutaan pohjammaalla :)
Kirjoittanut hop, 17.03.2011, 23:35
Täh?: nyt kun sinä olet hyvä lukemaan ja ymmärtämään luettua, niin väännätkö rautalankaa mitä tuo kisan jakaminen tarkoittaa.

SML:n kalenterin mukaan TMK:n piti järjestää MX liigan kisat 30.7 MX65, MXC/C ja MXC/B ja 31.7 MXJ, MXB ja MXD. Jos tuo ohjelma jaetaan kahden uuden kerhon kanssa, niin mitä se tarkoittaa käytännössä?

Tuleeko kaikille yksi kisaviikonloppu lisää?
Mikä on v.1 ja v.2 kisakalenteri?
Kirjoittanut ..., 18.03.2011, 15:33
Kannattaa kattoa SML:n sivuilta lajiryhmän tiedote kokonaisuudessaan, tällä sivulla kun on jäänyt se osa pois joka sisältää uuden version kalenterista.
Kirjoittanut hop, 18.03.2011, 17:39
Onkohan lajiliitto unohtanut että heillä on tuollainen hieno hakukone jonka avulla voi tutkailla kisoja, kun eivät sitä ole päivittäneet...
Kirjoittanut täälläkin, 18.03.2011, 17:49
Meillä ainakin selataan kisakalenteria AINOASTAAN sen laji/ajankohta hakukoneen avulla...
Kirjoittanut Taustaa, 18.03.2011, 20:14
Supercross-SM kisaa ei ajeta Mikkelissä, kisa siirtyi Turkuun.

Edellä mainitusta johtuen Turku ei järjestä liigakisaa.

30.7 JaMoke/Ua järjestää juniorliiga-kisan, luokat: mx65, c/c ja c/b.
31.7 KurEc järjestää liigakisan, luokat mxJ, MxB ja mxD.

Kannattaa lukea lajiryhmän tiedotteet suoraan moottoriliiton nettisivuilta SML tiedottaa -> Lajiryhmien tiedotteet-kohdasta, niin pysyy ajan tasalla.

Jutussa mainitut uusimmat liigakisakalenterimuutokset tulevat varmaankin pienellä viiveellä näkymään myös SML:n kisakalenterissa.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kirjaudu
> Rekisteröidy > Unohtuiko salasana

Gallup

Lataa...

info@xracing.fi
jani.hovi@xracing.fi